  • 71. Data: 2011-01-30 00:17:45
    Temat: Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek K." napisał w wiadomości grup

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 12:13:09 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

    > O tym co się tam dziele w wyniku "odparowania" mieszanki o jakimś
    > składzie, wiemy teraz mniej więcej tyle co o dymie papierosowym
    > wiedzieliśmy kilkadziesiąt lat temu.
    > Jakoś trudno mi uwierzyć, że różne związki organiczne zawarte w tych
    > wkładach tak po prostu, w sposób w 100% *przewidywalny* i *znany* i
    > oczywiście całkowicie *nieszkodliwy* odparowują sobie w tak prymitywnym
    > urządzeniu.
    > Też bym wyprosił "palącego" e-papieros z przedziału.

    >A ja bym Ci kazał spadać na sosnę.

    Kazał? A ktoś Ty żeby rozkazywać ? :) Jakbyś wyhaczył w beret to e-pet sam
    by Ci wypadł z mordki :)

  • 72. Data: 2011-01-30 02:26:05
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 01:17:45 +0100, "Santana" <s...@i...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Leszek K." napisał w wiadomości grup

    >Kazał? A ktoś Ty żeby rozkazywać ? :) Jakbyś wyhaczył w beret to e-pet sam
    >by Ci wypadł z mordki :)

    w cywilizowanym kraju to w miejscu, w ktorym musialbys odgarowac pare
    lat, by z ciebie parowe zrobili, i tyle bys mial ze swojego
    wyhaczania. ale w naszym kraju wiadomo: "drech potega jest i basta".
    <rs>

  • 73. Data: 2011-01-30 09:21:32
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Nie. Napisałeś w pierwszej osobie l.p. Czyli wpływ euromedialnej
    > histerii sięga baaardzo głęboko. Smutne.

    Żałosny jesteś. Jeżeli nawet papieros nie wywoływałby raka to mam prawo
    żądać i konsekwetnie egzekwować abyś nie wypuszczał w moim otoczeniu
    drażniącego mnie smrodu! Masz ochotę na dymka, proszę bardzo zaszyj się
    w jakiejś dziurze i pal sobie ile wlezie - na zdrowie! Ale nie żądaj aby
    ludzie którzy nie palą dostosowywali się do Twojego nałogu.

    Nie dorabiaj bzdurnej teorii pt: "euromedialna histeria". Jak średnio
    lubię EU tak cieszę się jak diabli z tego że szykanuje się palaczy.
    Szkoda, że jeszcze mogą swobodnie na ulicy palić - nie ma nic bardziej
    przyjemniejszego niż iść za takim palaczem i się dusić.

  • 74. Data: 2011-01-30 10:32:12
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    com...

    wrote:

> [...]

    >lat, by z ciebie parowe zrobili, i tyle bys mial ze swojego
    >wyhaczania. ale w naszym kraju wiadomo: "drech potega jest i basta".

    Masz racje, w naszym kraju łatwiej jest być niewychowanym chamem i
    publicznie to bez żenady pokazywać :) Dupę liżesz specowi od sosen
    bezinteresownie czy to może Twój partner? ;) Pytam w odniesieniu do sugestii
    o parówie. Normalni ludzie nie używają takich sformułowań więc podejrzewam
    że może być coś na rzeczy.
    P.S. Sam jesteś drech o czym świadczy używanie grypsery :)

  • 75. Data: 2011-01-30 19:00:28
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 11:32:12 +0100, "Santana" <s...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >że może być coś na rzeczy.
    >P.S. Sam jesteś drech o czym świadczy używanie grypsery :)

    w swoim poscie sam zaprezentowales sie jako drech. nikt cie o to nie
    prosil, zrobiles to z wlasnej woli, wiec mam prawo sadzic, ze bylo to
    szczere. uzylem takich a nie innych okreslen, zebys jako drech
    zrozumial, skoro twoj sposob rozwiazywania sporow opiera sie na
    "wyhaczaniu w beret".
    btw. twoj PS jest tak gurny, ze nawet nie ma go jak komentowac, ale w
    zgrabny sposob potwierdza to co wyzej napisalem. <rs>

  • 76. Data: 2011-02-04 18:48:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "sieciowy groszek" napisał:

    Żałosny jesteś. Jeżeli nawet papieros nie wywoływałby raka

    Ale czytałeś, co jest przedmiotem dyskusji, czy tylko przepisujesz
    bezmyślnie to, co ci podyktowano?

    > Szkoda, że jeszcze mogą swobodnie na ulicy palić - nie ma nic
    > bardziej przyjemniejszego niż iść za takim palaczem i się dusić.

    Biedaku, jakże ci współczuję tych katuszy, które musisz przeżywać forsując
    średnio ruchliwe skrzyżowanie.

    JoteR

  • 77. Data: 2011-02-04 18:49:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomasz Chmielewski" napisał:

    > Nie.

    Tu nie advocacy, TGP(tm) nie wystarczy.

    > To co z tymi kielbaskami na grillu? Zakazu chyba nie ma.

    Na ciebie wystarczy przepis o przewożeniu materiałów żrących (kiełbasę
    również)

    JoteR

  • 78. Data: 2011-02-06 12:27:25
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-01-24 20:39, ZAQ pisze:
> [...]
    > więc zdecydowałem się na e-papierosa, szkoda było mi kasy
    > na jakiś topowy więc kupiłem najtańszy jaki był, ucieszony
    > faktem kupna zaciągnąłem się pierwszy raz, wykręciło mi ryj,
    > takiego syfu jeszcze w ustach nie czułem, smak niczym
    > jakiś rozpuszczony olej czy masło, az mi sie niedobrze zrobiło,
    > a paliłem kiedyś najtańsze zwykłe fajki od ruskich (obrzydliwe),
    > ale i tak były one dużo lepsze niż e-papieros.
    >
    > ktoś próbował e-papierosa ?
    > dobry smak to kwestia jakości/ceny czy może samego wkładu/olejka ?
    > jaki e-papieros polecacie jeśli oczywiście są znośne smaki ?

    Miałem. Ale był do kitu więc poszedł na złom. Pierwsza sprawa to
    akumulator - trzymał bardzo krótko. Druga to waga całego zestawu -
    niestety, zbyt duża. Rzecz jest niewygodna w użyciu. I na koniec
    najlepsze - bratu wybuchł aku w czasie ładowania. Trzymam się z dala od
    tego shitu. Zamiast tego kup sobie nabijarkę, gilzy i dobry tytoń -
    polecam granatowego RedBulla. Dużo lepsze od fabrycznych fajek, nie
    śmierdzi a niektóre wręcz pachną.

    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html