  • Data: 2011-02-06 12:27:25
    Temat: Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-24 20:39, ZAQ pisze:
    > pale zwykle fajki juz prawie 10 lat, ostatnio coraz więcej,
    > także jest to mocno odczuwalne finansowo a także zdrowotnie.
    > więc zdecydowałem się na e-papierosa, szkoda było mi kasy
    > na jakiś topowy więc kupiłem najtańszy jaki był, ucieszony
    > faktem kupna zaciągnąłem się pierwszy raz, wykręciło mi ryj,
    > takiego syfu jeszcze w ustach nie czułem, smak niczym
    > jakiś rozpuszczony olej czy masło, az mi sie niedobrze zrobiło,
    > a paliłem kiedyś najtańsze zwykłe fajki od ruskich (obrzydliwe),
    > ale i tak były one dużo lepsze niż e-papieros.
    >
    > ktoś próbował e-papierosa ?
> [...]

    Miałem. Ale był do kitu więc poszedł na złom. Pierwsza sprawa to
    akumulator - trzymał bardzo krótko. Druga to waga całego zestawu -
    niestety, zbyt duża. Rzecz jest niewygodna w użyciu. I na koniec
    najlepsze - bratu wybuchł aku w czasie ładowania. Trzymam się z dala od
    tego shitu. Zamiast tego kup sobie nabijarkę, gilzy i dobry tytoń -
    polecam granatowego RedBulla. Dużo lepsze od fabrycznych fajek, nie
    śmierdzi a niektóre wręcz pachną.

    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html