  • Data: 2011-01-30 09:21:32
    Temat: Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Napisałeś w pierwszej osobie l.p. Czyli wpływ euromedialnej
    > histerii sięga baaardzo głęboko. Smutne.

    Żałosny jesteś. Jeżeli nawet papieros nie wywoływałby raka to mam prawo
    żądać i konsekwetnie egzekwować abyś nie wypuszczał w moim otoczeniu
    drażniącego mnie smrodu! Masz ochotę na dymka, proszę bardzo zaszyj się
    w jakiejś dziurze i pal sobie ile wlezie - na zdrowie! Ale nie żądaj aby
    ludzie którzy nie palą dostosowywali się do Twojego nałogu.

    Nie dorabiaj bzdurnej teorii pt: "euromedialna histeria". Jak średnio
    lubię EU tak cieszę się jak diabli z tego że szykanuje się palaczy.
    Szkoda, że jeszcze mogą swobodnie na ulicy palić - nie ma nic bardziej
    przyjemniejszego niż iść za takim palaczem i się dusić.