    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OT - duży park rozrywki niedaleko Polski
    Date: Tue, 13 Aug 2013 12:38:43 +0200
    <kud1bq$k39$1@node1.news.atman.pl>

    Hello Ergie,

    Tuesday, August 13, 2013, 12:21:43 PM, you wrote:

    > Tiry zawsze jada minimum 90. Niedzielni kierowcy potrafią "pędzić" i 70 po
    > autostradzie.

    Lokalsi w Katowicach. Na środkowym pasie.

    > Na trasie Katowice-Wrocław zdecydowanie wolę jeździć w tygodniu gdy
    > są tiry niż w weekendy gdy jest masa zagubionych kierowców.

    Tylko Ci się tak wydaje.

    > Owszem czasem nawet na kilkudziesięciu kilometrach do Strzelec zdarza się że
    > już kilka razy przeklnę na tirmanów co to się wyprzedzają przez 5 minut, ale
    > bywa też tak, że aż do Wrocławia sobie spokojnie jadę bez używania hamulca.

    Chyba jak jest zakaz ruchu TIRów z powodu upałów.

    [...]

    > Jestem z natury optymistą i dzięki temu prowadzę aktywny tryb życia.
    > Pesymiści zostają w domach bo: "nie warto się nigdzie ruszać bo i tak się
    > nie uda".

    Jestem realistą i wybierając się w trasę staram się realnie liczyć
    czas przejazdu. Przez lata zjeździłem A4 w tę i nazad setki razy.
    Kiedyś liczyłem i wyszło mi, że na A4 przejechałem co najmniej 200000
    km (słownie: dwieście tysięcy). Wiem, jak się jeździ A4 w dni robocze,
    w weekendy, w święta, przy dowolnej pogodzie. I żadne krzyki i płacze
    nie przekonają mnie, że osiągniesz średnią 140 jadąc 150-160.
    Jak osiągniesz średnią 100, to możesz to uznać za sukces.

    Inaczej planuje się jazdę 4-godzinną inaczej 6-godzinną. Przy
    6-godzinnej w połowie powinieneś odpocząć. Czyli dojdzie jeszcze
    godzina. I tak planuj przejazd. Nikt tu o rezygnacji nie mówi.

    --
    Best regards,
    RoMan