  • Data: 2012-01-02 20:17:04
    Temat: Re: OT(?) callpay
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-02 20:23, E52owner wrote:
    > Wie ktoś może jak to działa?
    > http://www.callpay.pl/strona,50.html
    > Numery wyglądają jak zwykłe miejskie, jednak nie da się pod nie
    > zadzwonić ze stacjonarnego, a z komórki jeszcze nie próbowałem, gdyż nie
    > wiem ile mnie to będzie kosztować.
    > I co to niby za numer, który poda mi kontrolujący?

    Dlaczego się nie da? Ode mnie z halonetu się da, mówi "brak użytkownika
    w systemie" i rozłącza. To mi nasuwa myśl, że najpierw trzeba się
    zarejestrować w systemie, z resztą sugeruje to link "Zostań klientem" i
    "Doładuj konto". Czyli najpierw płacisz jakoś 'normalnie'. Darmowy numer
    - to może być kolejny miejski numer, który nie odbiera. Koniec zagadki :)