  • Data: 2012-01-05 13:20:49
    Temat: Re: OT(?) callpay
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:je44tg$dgk$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak masz linię Sferii, to wsiądziesz... :-)

    Ano, takowoż :)
    Tylko Sferia ma jakiegoś babola, który raz objawił mi się, po przejściu z
    kanapy na fotel, w tym samym pokoju, ostrzeżeniem (trzy pipnięcia w
    telefonie) o przekroczeniu strefy dozwolonego zasięgu, czy jak to zwą. A raz
    z psem na sikanie wyszedłem, przeszedłszy W SUMIE ze 300-400 metrów,
    wypierniczyło w ogóle...
    A strefa jest wg regulaminu "CONAJMNIEJ 500 METRÓW" :P
    Muszę spróbować, jak zachowa się terminal stacjonarny (tylko baterie muszę
    mu dać nowe, bo zdechły na amen), czy też dostanie pyska o przekroczeniu
    strefy...
    A w pędzącym pociągu, k. Teresina, przez 3 minuty prawie ciurem gadałem, nie
    przerwało...