  • 1. Data: 2012-01-02 19:23:28
    Temat: OT(?) callpay
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Wie ktoś może jak to działa?
    http://www.callpay.pl/strona,50.html
    Numery wyglądają jak zwykłe miejskie, jednak nie da się pod nie
    zadzwonić ze stacjonarnego, a z komórki jeszcze nie próbowałem, gdyż nie
    wiem ile mnie to będzie kosztować.
    I co to niby za numer, który poda mi kontrolujący?

  • 2. Data: 2012-01-02 20:15:36
    Temat: Re: OT(?) callpay
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Przecież stoi napisane jak:

    http://www.callpay.pl/strona,8.html

  • 3. Data: 2012-01-02 20:17:04
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2012-01-02 20:23, E52owner wrote:
> [...]
    > wiem ile mnie to będzie kosztować.
    > I co to niby za numer, który poda mi kontrolujący?

    Dlaczego się nie da? Ode mnie z halonetu się da, mówi "brak użytkownika
    w systemie" i rozłącza. To mi nasuwa myśl, że najpierw trzeba się
    zarejestrować w systemie, z resztą sugeruje to link "Zostań klientem" i
    "Doładuj konto". Czyli najpierw płacisz jakoś 'normalnie'. Darmowy numer
    - to może być kolejny miejski numer, który nie odbiera. Koniec zagadki :)

  • 4. Data: 2012-01-04 21:57:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "E52owner" <e...@n...com> napisał w wiadomości

    > zadzwonić ze stacjonarnego, a z komórki jeszcze nie próbowałem, gdyż nie
    > wiem ile mnie to będzie kosztować.

    A ilez moze kosztowac polaczenie na stacjonarny do Poznania?
    No chyba, ze jestes jednym z tych, ktorzy wierza, ze wybierajac normalny
    numer stacjonarny ze zwyklym prefiksem miedzymaistowymn mozna zostac
    porwanym przez ufoludko0w?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2012-01-04 23:06:22
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

> [...]
    > No chyba, ze jestes jednym z tych, ktorzy wierza, ze wybierajac
    > normalny numer stacjonarny ze zwyklym prefiksem miedzymaistowymn mozna

    W Polsce to wszystko jest możliwe... w negatywnym sensie.
    Dlaczego więc te numery nie działają ze zwykłego stacjonarnego? Coś musi
    być z nimi nie tak.

  • 6. Data: 2012-01-05 01:59:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W Polsce to wszystko jest możliwe... w negatywnym sensie.
    > Dlaczego więc te numery nie działają ze zwykłego stacjonarnego? Coś musi
    > być z nimi nie tak.

    Nie mam niestety "zwyklego" stacjonarnego - ale z takiego np. Tlenofonu
    dzialaja.
    Jak bede chcial i humor mial to sprawdze z automatu na miescie (strefa 44) i
    dam znac.

    Poza tym moze byc tak, ze system odrzuca polaczenia ze stacjonarnych, bo
    przeciez nie mozna z nich korzystac z uslugi - z typowym przewodowym
    telefonem nie wsiadziesz do tramwaju czy autobusu, niu emowiac juz o tym, ze
    nei otrzymasz SMSa potwierdzajacego.

    Gdyby dzialao to ze stacjonarnymi to moze jacys ludziska by sobie (z
    niewiedzy lub przekory) pozakladali konta i potem by mieli pretensje, ze
    wplacili pieniadze a nie mozna korzystac. Wiec kto wie, moze zablokowali ze
    strefy poznanskiej.... w sumie to mam tez poznanski numer w Tlenofonie, to
    sprawdze z ciekawosci co sie dzieje...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2012-01-05 02:04:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "E52owner" <e...@n...com> napisał w wiadomości
    > Dlaczego więc te numery nie działają ze zwykłego stacjonarnego? Coś musi
    > być z nimi nie tak.

    Z Tlefononu ze strefy poznanskiej tez numer dziala (odtwarzany jest
    komunikat, ze brak uzytkownika w systemie).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2012-01-05 08:10:18
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Mon, 02 Jan 2012 20:23:28 +0100, E52owner wrote:

    > Wie ktoś może jak to działa?
    > http://www.callpay.pl/strona,50.html
    > Numery wyglądają jak zwykłe miejskie, jednak nie da się pod nie
    > zadzwonić ze stacjonarnego,

    Jaki operator i gdzie?

    --
    Wojtek

  • 9. Data: 2012-01-05 12:26:15
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > Użytkownik "E52owner" <e...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie mam niestety "zwyklego" stacjonarnego - ale z takiego np. Tlenofonu dzialaja.

    Z warszawskiej tepsy działa (komunikat "brak użytkownika w systemie").

    > Poza tym moze byc tak, ze system odrzuca polaczenia ze stacjonarnych, bo przeciez
    nie mozna z nich korzystac z uslugi - z typowym
    > przewodowym telefonem nie wsiadziesz do tramwaju czy autobusu, [...]

    Jak masz linię Sferii, to wsiądziesz... :-)

    Piotr

  • 10. Data: 2012-01-05 13:20:49
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Jak masz linię Sferii, to wsiądziesz... :-)

    Ano, takowoż :)
    Tylko Sferia ma jakiegoś babola, który raz objawił mi się, po przejściu z
    kanapy na fotel, w tym samym pokoju, ostrzeżeniem (trzy pipnięcia w
    telefonie) o przekroczeniu strefy dozwolonego zasięgu, czy jak to zwą. A raz
    z psem na sikanie wyszedłem, przeszedłszy W SUMIE ze 300-400 metrów,
    wypierniczyło w ogóle...
    A strefa jest wg regulaminu "CONAJMNIEJ 500 METRÓW" :P
    Muszę spróbować, jak zachowa się terminal stacjonarny (tylko baterie muszę
    mu dać nowe, bo zdechły na amen), czy też dostanie pyska o przekroczeniu
    strefy...
    A w pędzącym pociągu, k. Teresina, przez 3 minuty prawie ciurem gadałem, nie
    przerwało...