  • Data: 2013-01-04 00:35:03
    Temat: Re: [OT] Zestaw majsterkowicza z PRLu
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 11:17:50 UTC+1 użytkownik DJ napisał:

    > "Młody elektronik", jeśli ten masz na myśli
    >
    > http://legendy-prl.pl/mlody_elektronik.html

    Tak, to było to, dzięki za przypomnienie :)
    Miałem zestaw 3 i do dziś pamiętam rozczarowanie, kiedy okazało się, że sugerowane
    przez autorów instrukcji rozklepanie kołków montażowych po ich przewleczeniu przez
    płytkę jest niewykonalne (płytka natychmiast pękała). Dodatkowo elementy (zwłaszcza
    rezystory) zapakowane do zestawu też potrafiły odbiegać od tego, co w spisie, np w
    moim zestawie zamiast jakiejś wartości były wrzucone metalizowane oporniki 1% o
    wartości... zbliżonej :)

    Moim wielkim marzeniem był zestaw piąty, niestety niedobrzy rodzice nie chcieli mi go
    kuuupić :-((((

    A i strona jest niekompletna, brakuje na niej Amatorskiego Wzmacniacza
    Stereofonicznego AWS-1 - bardzo fajny sprzęt, wraz z kolumnami z wyprzedaży w Fonice
    niejedną imprezę obsłużył :)

    J.