-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [OT] VW Problemy po naprawie
Date: Mon, 1 May 2017 16:25:45 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <oe7gh9$odv$1@node2.news.atman.pl>
References: <e...@g...com>
<oe1qob$a6u$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<hs4rq5w5xf4$.u301eltt76qz.dlg@40tude.net>
<59070077$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1493648745 25023 83.142.196.21 (1 May 2017 14:25:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 May 2017 14:25:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <f...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2604107
[ ukryj nagłówki ]W dniu 01.05.2017 o 16:06, p...@g...com pisze:
> Klucz do problemu to recykling, 3 latka lub 150 tyś. i rozbieramy autko przerób
surowców, odzysk i budujemy nowe oczywiście lepsze i samo się rozumie droższe :-)
Dupa - wprodukowanie auta wymaga z grubsza tyle energii co przejechanie
nim 150 tysi. km. Więc wyrzucanie takiego "niezamortyzowanego"
energetycznie samochodu jest sprzeczne z "eco" (chyba że eco to skrót od
ekonomii (producenta)). O tym że recycling nie jest doskonały i też się
tym smieci, ani nie jest energetycznie za darmo nie wspominam.
Ekologicznie to należy zejeździć auto dokąd się nie rozsypie (oczywiście
utrzymując mechanicznie sprawne).
> Jeśli ekolodzy zaczną naprawdę cisnąć to następne pokolenia skończą w 30-konnych
smartach o vmax 80 km/h a czasy ciężkich SUV o kilku litrach pojemności mina
bezpowrotnie bo coraz trudniej wmówić lemingom że one są ekologiczne :-)
Ekolodzy to mają tyle do gadania co... zresztą nieważne. Ekolodzy są
tylko fasadą. Tak naprawdę to ta "ekologia" ma na celu ustawienie
bariery wejścia na rynek na tyle wysoko, ze nikt (łącznie z istniejącymi
koneceranmi jak niefortunie pokazał przykład VW) nie jest w stanie
stworzyć legalnego silnika. Więc nie ma problemu, że ktoś z dupy zagrozi
istniejącym koncernom.
Shrek/
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.17 17:08 p...@g...com
- 01.05.17 19:34 Shrek
- 03.05.17 14:57 pueblo
- 03.05.17 15:39 Shrek
- 04.05.17 08:26 p...@g...com
- 04.05.17 08:42 Shrek
- 04.05.17 13:49 WS
- 04.05.17 15:01 J.F.
- 04.05.17 16:14 J.F.
- 04.05.17 17:22 pueblo
- 04.05.17 17:27 Shrek
- 04.05.17 17:29 Shrek
- 04.05.17 17:41 z
- 04.05.17 17:50 J.F.
- 04.05.17 18:15 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-03 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-03 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-03 Warszawa => DevOps Engineer <=