  • 1. Data: 2011-11-12 14:49:19
    Temat: [OT] To ja juz wole p.m.s
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Witajcie,
    kretynow nie sieja. Sami sie rodza.

    Popelnilem Ci ja watek na forum.vw-passat.pl

    Ze mam kabel obd2, windows7 i eee pc
    I czy przy pomocy takiego zestawu odpale diagnostyke i sprawdze bledy w
    moim passacie.

    Co zrobil admin gural?
    Odeslal mnie da watku w ktorym koles ma problemy z odpaleniem na win7
    64bit pt: "bylo"
    Watek moj przeniosl do smietnika.

    Niewazne, ze watek tamten traktuje o roznicach miedzy win7 32bit vs.
    64bit, odpalaniu wirtualnej wersji xp i ze VAG nie pojdzie na wersji
    64bit (a moze juz pojdzie bo watek ma 2 lata).
    "nie mysli, nie czuje, wykonuje"

    Do szalu mnie ostatnio doprowadzaja fora typu vw-passat.pl gdzie
    wiekszosc nowych watkow jest zamykana pt: "bylo"
    Nawet jak czlowiek chce sie porzadnie zachowac i szuka w archiwum to
    wiekszosc postow jakie znajduje to takie:
    Post: "Panie, nie dziala mi tylna kanapa"
    Odpowiedz: bylo, poszukaj w archiwum.

    No i koles idzie do archiwum i znow znajduje posty ktore odsylaja do
    archiwum.

    Na tego typu forach powinno sie stworzyc 20 watkow: "silnik, skrzynia,
    karoseria, elektryka" itd.
    Ludzie beda pisac tylko w tych watkach.
    Przeciez wszystko juz bylo. A jak nie bylo to napewno da sie pod jakis
    watek podpiac.

    Napisalem na tym forum wczesniej post o wodzie w passacie.
    Dodalem zdjecia, ktoredy mi woda sie do srodka auta dostawala.
    Co zrobil admin-kretyn?
    Napisal ze bylo i cala moja prace przeniosl do smietnika.

    W przekonaniu adminow jak ktos chce odkrecic srubke xyz to musi najpierw
    zainwestowac 15 godzin w czytanie archiwum z 2005 roku.

    Kazdemu zyczliwemu swiatu czlowiekowi ktory ma pojecie na dany temat
    podobna ilosc czasu zajmuje podlinkowanie odpowiedzi (jezeli naprawde
    byla) jak killowanie postow.

    Jest takie fajne tureckie powiedzenie:
    "Daj komus troche wladzy, a zobaczysz jaki jest naprawde"

    Widzialem juz paru takich twardzieli netowych w realu.
    Mientkie chujki mocium panie.

    Echh wkurwilem sie.

    Dlatego wole P.M.S i usenet, gdzie jest demokracja i thanks god nie ma
    adminow :)
    Nawet jak ktos o zimowki pyta po raz 10ty w ciagu dnia :)

    "- Patrz pan, co za głupota, żeby w pięć osób demonstracje robić...
    - No, po to jest właśnie demokracja, żeby i w pojedynkę można było robić.
    - I z takimi durnymi hasłami...
    - Z najdurniejszymi, właśnie to jest tolerancja.
    - A pierdolisz pan, tolerancja!
    - Sam pan pierdolisz!
    - No, tylko nie pierdolisz, bo w ryj dać mogę dać!
    - Też w ryj dać mogę dać!"

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2011-11-12 15:03:31
    Temat: Re: [OT] To ja juz wole p.m.s
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-12 14:49, topek pisze:

    > Jest takie fajne tureckie powiedzenie:
    > "Daj komus troche wladzy, a zobaczysz jaki jest naprawde"

    Eeee... a to nie był cytat z któregoś "Człowieka z..." Wajdy?

    A poważenie - zgadzam się z tym co mówisz. Jak swego czasu zadałem na
    francuskie.pl pytanie dotyczące mojej starej Megane, to potem mój wątek
    po prostu zniknął bez żadnego wyjaśnienia.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2011-11-12 15:39:11
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    wszystko prawda mistrzu.
    otoz wiekszosc(niestety) for internetowych jest moderowana przez ludzi
    niespelnionych zyciowo i zakompleksionych gdzie dostają erekcji na sama
    mysl ze moga komus dac bana(za cokolwiek), wywalic watek (bo bylo, albo
    ze wzgledu na pogodę) itd.

    dlatego nie udzielam sie na forach gdzie modami są prostacy (wyjątek to
    autokacik gdzie jeden taki mod chociaz czasami potrafi napisac cos z
    sensem poza banowaniem).

    władza nie jest dla każdego - zdecydowanie testy psychologiczne przed
    nadaniem uprawnien albo przed...zalozeniem forum:)

    sir:)

  • 4. Data: 2011-11-12 15:56:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grejon"

    > A poważenie - zgadzam się z tym co mówisz. Jak swego czasu zadałem na
    > francuskie.pl pytanie dotyczące mojej starej Megane, to potem mój
    > wątek po prostu zniknął bez żadnego wyjaśnienia.

    Hehe...ja na PDA dostałem bana za...no nie bardzo wiem za..., bo nie

  • 5. Data: 2011-11-12 16:12:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:

> [...]
    > Ludzie beda pisac tylko w tych watkach.
    > Przeciez wszystko juz bylo. A jak nie bylo to napewno da sie pod jakis

    Na forum lanciaclub takie właśnie podziały stworzyli.
    I od razu w tych interesujących mnie forach od dwóch miesięcy nie było
    żadnego posta.
    Więc to zdaniem adminów takie coś ma jakikolwiek sens.

  • 6. Data: 2011-11-12 16:38:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-11-2011 15:39, Michał sirapacz Gut pisze:
> [...]
    > niespelnionych zyciowo i zakompleksionych gdzie dostają erekcji na sama
    > mysl ze moga komus dac bana(za cokolwiek), wywalic watek (bo bylo, albo

    Dokładnie. Ew. są to jacyś pryszczersi, którym wydaje się że mają władzę
    a bez forum zainteresowanemu świat się zawali.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-11-12 17:42:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-12 16:38, DoQ pisze:

    > Dokładnie. Ew. są to jacyś pryszczersi, którym wydaje się że mają władzę
    > a bez forum zainteresowanemu świat się zawali.

    Tak jest w zasadzie od zawsze i mało gdzie trafiają się ludzie na
    poziomie, którzy raz, że potrafią ocenić poprawnie sens pytania, a
    dwa, potrafią poprawnie reagować na różne "zachowania" na forum.
    Stąd też jakość takowych od dawna jest nieszczególna (w zasadzie od
    zawsze). Admini for zazwyczaj są ich właścicielami z nieskończoną
    władzą absolutną, moheratorzy bardzo często wybierani są przez tzw.
    TWA, więc efekt jest znany. Ludzie o odpowiednich predyspozycjach
    i wiedzy zazwyczaj niekoniecznie są zainteresowani kopaniem się
    z koniem, więc unikają takich form "popularności".

  • 8. Data: 2011-11-12 19:33:04
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "topek" wrote:
    > Post: "Panie, nie dziala mi tylna kanapa"
    > Odpowiedz: bylo, poszukaj w archiwum.
    >
    > No i koles idzie do archiwum i znow znajduje posty ktore odsylaja do archiwum.

    Norma na większości for. Kiedyś mając jakiś, nie pamiętam już nawet jaki,
    problem z moim Toledo 1M zapytałem na jednym z for o Seacie Leonie, mądry
    guru wypierdzielił mi posta z adnotacją, że to forum o Leonach, a nie
    Toledo. Ciekawe, czy zauważył, że poza kształtem bagażnika oba modele
    są identyczne...

    Na często przeze mnie czytanym forum mazdaspeed jest jakoś lepiej. Nawet
    jeśli ktoś zada pytanie, na które odp już była, to poza info, że było,
    może liczyć na linka do starszego tematu wyjaśniającego problem.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2011-11-12 19:55:46
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Na Vectra Unlimited też był taki jeden, ale już jest tylko zwykłym userem.

  • 10. Data: 2011-11-12 20:14:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-12 15:03, Grejon pisze:

> [...]
    > francuskie.pl pytanie dotyczące mojej starej Megane, to potem mój wątek
    > po prostu zniknął bez żadnego wyjaśnienia.

    W dużej mierze macie rację. Ale ja np. forum peugeot-klub.pl lubię. Nie
    ma tam ciągłego "było, użyj szukajki". A jeśli się pojawia, to tylko
    wtedy jak jakiś łoś zadaje pytanie, nie zadając sobie trudu, pobieżnego
    choćby przejrzenia wątków z dwóch pierwszych stron.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl