  • 31. Data: 2011-11-16 20:31:37
    Temat: Re: To ja juz wole p.m.s
    Od: sykmie <s...@g...com>

    On 12 Lis, 15:56, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:

    > Hehe...ja na PDA dostałem bana za...no nie bardzo wiem za..., bo nie
    > napisałem ani jednego postu :)

    To dokładnie tak jak ja :-)

    pozdr
    Sykmie

  • 32. Data: 2011-11-16 21:07:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "dominik" <d...@g...com>

    Tak sobie myślę, że dzisiaj każda marka i nawet model musi mieć swoje
    forum. Niestety nikt nie myśli o tym by zrobić porządne archiwum z
    nieginącymi obrazkami i jakąś kwintesencją wiedzy w wiki.
    --
    Bo to jest do zarabiania pieniędzy a nie robienia użytkownikom dobrze