  • 11. Data: 2011-11-12 20:50:50
    Temat: Re: [OT] To ja juz wole p.m.s
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-12 19:33, .Peeter pisze:

    > Norma na większości for. Kiedyś mając jakiś, nie pamiętam już nawet jaki,
    > problem z moim Toledo 1M zapytałem na jednym z for o Seacie Leonie, mądry
    > guru wypierdzielił mi posta z adnotacją, że to forum o Leonach, a nie
    > Toledo. Ciekawe, czy zauważył, że poza kształtem bagażnika oba modele
    > są identyczne...

    LOL - to zupełnie jak na forum Corolli, tylko odwrotnie. Pytałem
    kiedyś, czy w E10 HB jest instalacja do głośników/miejsce z tyłu, to
    się dowiedziałem, że w E11 jest :) Przykłady pewnie by można mnożyć.

    > Na często przeze mnie czytanym forum mazdaspeed jest jakoś lepiej. Nawet
    > jeśli ktoś zada pytanie, na które odp już była, to poza info, że było,
    > może liczyć na linka do starszego tematu wyjaśniającego problem.

    Czas pokaże ;)

  • 12. Data: 2011-11-12 20:55:52
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Na często przeze mnie czytanym forum mazdaspeed jest jakoś lepiej. Nawet

    też uważam,ze mazda speed to super forum. Czytalem je od wielu lat i
    uczestniczylem i nigdy nie bylo problemów. Byłem w lekkim szoku po zmianie
    auta i przejscu na corollaclub - porażkowe ( choc teraz sie juz
    przyzwyczailem). Forum avensisklub jest z kolei ok.

    Najgorszym forum jakie spotkalem jest burgmania. Skutecznie mnie zniechęcili
    więc nawet tam nie wchodzę.

  • 13. Data: 2011-11-12 21:07:40
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 14:49:19 +0100, topek napisał(a):

    > No i koles idzie do archiwum i znow znajduje posty ktore odsylaja do
    > archiwum.

    Wszytsko zależy od admina/moderatora, wiem że na opel24 przy informacji
    typu "było" zawsze admin/moderator podawał temat lub kilka gdzie problem
    był rozwiązywany. Natomiast czasmi ktoś się zdarzał że takiej informacji
    nie podawał.

    Natomiast z drugiej strony jeżeli codziennie pojawia się temat "falujące
    obroty i co z tym zrobić" to później szukając znajdujemy 15 tematów gdzie
    nie ma rozwiązania problemu.

    > Dlatego wole P.M.S i usenet, gdzie jest demokracja i thanks god nie ma
    > adminow :)

    Też wolę P.M.S. :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 14. Data: 2011-11-12 21:22:04
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-12 16:12, Cavallino pisze:

    > Na forum lanciaclub takie właśnie podziały stworzyli.
    > I od razu w tych interesujących mnie forach od dwóch miesięcy nie było
    > żadnego posta.
    > Więc to zdaniem adminów takie coś ma jakikolwiek sens.

    A na forum Punto taki podział działa doskonale.
    No i nikt nie wyrzuca za cyklicznie wracające tematy "jakie opony?" czy
    "migający licznik kilometrów" ;)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 15. Data: 2011-11-13 01:17:18
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4ebe7966$1@news.home.net.pl...
    > Witajcie,
    > kretynow nie sieja. Sami sie rodza.
    >
    > Popelnilem Ci ja watek na forum.vw-passat.pl
    >
    > Ze mam kabel obd2, windows7 i eee pc
    > I czy przy pomocy takiego zestawu odpale diagnostyke i sprawdze bledy w
    > moim passacie.
    >
    > Co zrobil admin gural?
    > Odeslal mnie da watku w ktorym koles ma problemy z odpaleniem na win7
    > 64bit pt: "bylo"

    Im częsciej się odpowie (najlepiej z linkiem do odpowiedzi) tym lepiej na
    forum.
    Czas biegnie do przodu i odpowiedzi muszą się zmieniać.
    Może w odkręcaniu śrubki coś nowego wymyślono.

    Im więcej odpowiedzi na to samo pytanie tym lepiej dla szukającego -
    - łatwiej trafić na odpowiedź, czyż nie proste.

    Inna sprawa komu chce się odpowiadać, a komu pokazać kto tu rządzi...

  • 16. Data: 2011-11-13 08:08:39
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2011-11-12 14:49, topek pisze:

    > Co zrobil admin gural?
    > Odeslal mnie da watku w ktorym koles ma problemy z odpaleniem na win7
    > 64bit pt: "bylo"
    > Watek moj przeniosl do smietnika.

    Trzy moje posty na forum Passata trafiły do kosza z adnotacją, żeby użyć
    szukajki. Adminowi należy pogratulować - nadgorliwość jest gorsza od
    faszyzmu.
    --
    voytek

  • 17. Data: 2011-11-13 08:54:49
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-11-12 14:49, topek pisze:

    Było, czytaj archiwum!
    Ban za zadawanie zbędnych pytań!

    Oczywiście ;) - z lekkim przymrużeniem oka - abyś nie poczuł się źle i
    obco na P.M.S ...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 18. Data: 2011-11-13 11:00:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-12 14:49, topek pisze:
    > Witajcie,
    > kretynow nie sieja. Sami sie rodza.
    >
    > Popelnilem Ci ja watek na forum.vw-passat.pl

    Kiedyś na audiklubpolska czy coś w tym stylu napisałem posta w
    istniejącym już wątku o oleju do ASB, jakiego oleju użyć do dyfra z
    mechanizmem torsena. Odpowiedzi oczywiście nie uzyskałem a po 2 latach
    od napisania posta dostałem maila z inf, że dostałem ostrzeżenie z
    adnotacją "było, poszukaj w archiwum"

    Tak więc "internet" sam w sobie to banda niewydarzonych półgłówków
    którzy myślą, że jak dostali kawałek władzy i uważają, że są anonimowi
    to mogą na wszystkich krzyczeć i ich obsrywać.

    Aktualnie użytkuję saabklub.pl też są akcje w stylu "było" ale tu
    faktycznie wystarczy wpisać 2-3 słowa w wyszukiwarkę i przeczytać 3-4
    pierwsze wątki i każdy problem z jakim przybywasz już ktoś dokładnie
    rozwiązał, do tego większość popularnych problemów ma bardzo ładne
    instrukcje DIY z masą zdjęć.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 19. Data: 2011-11-13 12:29:31
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Użytkownik "Grejon"

    > Hehe...ja na PDA dostałem bana za...no nie bardzo wiem za..., bo nie
    > napisałem ani jednego postu :)

    No to pewnie za nienapisanie ani jednego postu ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 20. Data: 2011-11-13 12:32:41
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Chcociaz w duzej mierze masz racje, to ja bym tak nie generalizowal.

    Fora na ktorych jestem jakos sa wyjatkowo kulturalne, wiec mysle, ze w
    tym kontekscie zasluguja na mala reklame ;)

    Klub Cytrynki
    Mondeo Klub Polska
    Audi Klub
    Club 106
    Alfaholicy

    A pomocni tam ludzie jakos nigdy nie pozostawili mnie bez odpowiedzi
    (chociaz nigdy nie trulem d..y oczywistymi sprawami)

    --
    venioo
    GG:198909