  • Data: 2020-11-16 20:48:44
    Temat: Re: [OT] Tesla do Chorwacji
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Cavallino.
    On 16.11.2020 13:45 you wrote:

    > Ja nie gadam z żadnym Radosławem (siedzi w kf), tylko z Tobą. I
    > tłumaczę Ci co oznacza nawigacja offlinowa.

    Mi nie tłumacz, ja to dobrze wiem. Lepiej sam się dokształć.

    > No i?

    Offline. Korki są po podłączeniu dodatkowego urządzenia.

    > Wystarczy go nie wyjmować ze schowka, w którym jeździ sobie na
    > codzień. ;-) Oczywiście mowa o mobilnym routerze wi-fi, który
    > praktycznie każdy operator gsm dodaje do swojego internetu za free,
    > względnie kupisz go sobie za kilkadziesiąt złotych.

    Piękne. Tak piękne jak postoje co 200km na obiad.
    Jeszcze masz jakieś pomysły w zanadrzu na ułatwienie sobie życia?
    :-D

    > A nie widać. za to odnoszę wrażenie czy ty to wiesz.
    > Napisz że masz z tym problem to pomogę.

    Dalej, śmiało.

    > Nie zadziała.

    Już jesteśmy coraz bliżej prawdy.

    > Ale sama nawigacja już tak. W przeciwieństwie do onlinowych, w
    > których zamiast wytyczonej trasy dowiesz się, że "brak połączenia z
    > serwerem".

    No popatrz. A ja w mapach Google mam offline mapę w promieniu 100km od
    mojego domu.
    O przed każdym wyjazdem na wakacje ściągam sobie offline mapę miejsca
    docelowego i okolic w promieniu 300km.

    I nie ma problemu jaki tu opisujesz.

    Bez dodatkowego routera i karty SIM w schowku.

    > Nic nie musi docierać, bo wiem od samego początku. A że Tobie się
    > mylą pojęcia, to już nie mój problem.

    No to jak? Będą informację o korkach bez routera w schowku czy nie?

    --
    Pete