  • Data: 2020-11-17 14:13:50
    Temat: Re: [OT] Tesla do Chorwacji
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-11-2020 o 20:48, Pete pisze:

    > Mi nie tłumacz, ja to dobrze wiem. Lepiej sam się dokształć.

    > Offline. Korki są po podłączeniu dodatkowego urządzenia.

    No i?

    > Piękne.

    Nie bardzo rozumiem w czym masz problem.
    Nie chcesz płacić za wygodę - możesz użyć sobie telefonu.

    I tak musisz go użyć, w celu użycia nawigacji online, więc tutaj różnicy
    nie ma.

    > Dalej, śmiało.

    Opisz ten swój problem...

    > No popatrz. A ja w mapach Google mam offline mapę w promieniu 100km od
    > mojego domu.

    I bez połączenia z netem ominie korki? ;-)

    > O przed każdym wyjazdem na wakacje ściągam sobie offline mapę miejsca
    > docelowego i okolic w promieniu 300km.

    I GM jest w tym momencie nawigacją offlinową.

    > I nie ma problemu jaki tu opisujesz.
    >
    > Bez dodatkowego routera i karty SIM w schowku.

    Daj znać jak wrzucasz do GM w radiu samochodowym te offlinowe mapy bez
    podłączenia się do innego urządzenia....

    > No to jak? Będą informację o korkach bez routera w schowku czy nie?

    Zależy od samochodu, a nie od rodzaju nawigacji.

    Dokładnie tak samo jak w każdym innym programie, offline, czy online,
    jeśli nie podłączysz do internetu urządzenia na którym działa.

    P.S.
    No może nie do końca tak samo - bo w niektórych offlinowych nawigacjach
    masz tmc, które możesz wgrać do urządzenia jakkolwiek, np. z pendrive
    przed jazdą.

    Nie jest to w pełni live, ale i tak lepszy od GM z zaciągniętymi mapami
    offline i bez podłączenia do neta, bo jest i działa.

    Zresztą podobnie zachowa się każda offline'owa nawigacja z funkcją Live,
    jak jej zabierzesz połączenie z netem po pierwszym ściągnięciu danych.

    Wie o tym każdy, który np. przejeżdżał przez Bałkany po drodze do Grecji
    i nie chciał mieć w miarę aktualne dane o korkach, bez ponoszenia
    kosztów transmisji poza UE.
    Takie dane live pobiera się przed wjazdem do Serbii i wyłącza net.