  • 121. Data: 2015-11-21 15:01:43
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-21 14:56, AK wrote:
    > "lemingowska milosc blizniego" hę :)?

    Czy tylko ja odnoszę wrażenie że czytam "platformowego glupka" 40 lat
    później i to narasta w ostatnich miesiącach?

  • 122. Data: 2015-11-21 15:16:37
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Zmień płytę. Polska w ruinie...
    > Ty chyba w piwnicy bez okien mieszkasz.

    Stary , Grecja tez byla ledwie kilka lat temu zielona wyspa.
    Na mapie za plecami przemawiajacego Tuska :)
    Zaprzecz liczbom ktore podalem Potrafisz ?

    > Symbolami PiS będą:
    >
    > poseł PiS Stanisław Piotrowicz działał w PZPR i będąc prokuratorem oskarżał
    działacza
    > "Solidarności" z Jasła.

    Dlaczego klamiesz?.
    Za odmowe tego zostal wywalony ze stanowiska.
    Akurat ta sprawe znam dobrze. Wrocila przed lat.

    > W rodzinnych stronach parlamentarzysty w kontekście jego życiorysu mówi się jednak
    o czymś
    > jeszcze - o kontrowersyjnej postawie w jednej ze spraw prowadzonych już po upadku
    komuny. W 2001
    > roku to właśnie Piotrowicz, wówczas szef Prokuratury Rejonowej w Krośnie, oczyścił
    z zarzutów
    > księdza pedofila z Tylawy.

    Dlaczego znow klamiesz ?
    https://n-1-14.dcs.redcdn.pl/dcs/o2/tvn/web-content/
    m/p1/f/204da255aea2cd4a75ace6018fad6b4d/dbc5d48a-330
    6-4283-a02b-bbfa5901f132.pdf

    > Dla ciebie autorytetami są tytani intelektu p.Pawłowicz i tzw. ks. Oko.

    Michnik ? Adasku witaj na usenecie :)

    > Twoja "ruina" to możliwość pójścia do teatru na sztukę jaką się wybierze
    _samodzielnie_, dla
    > ciebie "ruina" to możliwość podróżowania po Europie, "ruiną" jest możliwość
    kupowania ubrań jakich
    > się chce i ubierania się jak się chce. A już kompletnym "dnem dna ruiny" jest to,
    że możesz
    > spotkać na ulicy człowieka o innym kolorze skóry.

    Tys jestes zwyczajnie "p..ty" :)
    _Zawsze_ bylem zwolennikiem wejscia Polski do NATO i do UE :)
    Zreszta moje dzieci od dawna pracuja w Anglii i Szkocji wiec :) ?
    Baran jestes i tyla :)

    > Dla ciebie "odbudowa" Polski to "Polska dla Polaków", "jebać żydów" i lekcje
    religii w szkołach
    > zamiast informatyki.
    > Poczujesz się jak u siebie dopiero wtedy, jak zaleją Polskę ksenofobicznym
    pseudopatriotycznym
    > gównem i będziesz w nim brodził po kolana.

    A mialbys odwage powiedziec mi to w "realu" prosto w oczy ? :)

    > Zaiste! Jesteś wyjątkowy...

    Nie. Takich Rodzin w Polsce sa setki tysiecy i to _MY_ stanowimy Polske
    i to MY wybraliscmy PiS a ty sie musisz z tym pogodzic, czy ci sie podoba czy nie :).

    > Wiesz, że za granicą po ulicach chodzą lesbijki trzymając się za ręce i, o zgrozo,
    wychowują
    > dzieci?

    O tak. Wychowywaie dzieci przez lesbijki to _napraewde_ jest zgroza.
    Jesli uwazasz ze nie to oddaj swoje dziecie w ich ramiona :)

    > A członkowie mojej rodziny oddawali życie właśnie po to, żeby historia się nie
    powtórzyła. Ty się
    > niczego nie nauczyłeś.

    Noooo!
    Nareszcie Piotrusiu przyznales sie, ze jestes synkiem "oficjerow" LWP :)
    Dlugo to trwalo, ale dzieki za szczerosc :)

    > Twoja. Przestań rzucać w ludzi obornikiem w ogóle.

    Rozmwiajac z toba, mam nieodparte wrazenie ze rzucam czlowiekiem w obornik.

    EOT

    AK

    ---
    Avast.

  • 123. Data: 2015-11-21 15:31:08
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy tylko ja odnoszę wrażenie że czytam "platformowego glupka" 40 lat później i to
    narasta w
    > ostatnich miesiącach?

    Hm.. Czyzbys na polityce/historii znal sie rownie "gleboko" co na inzynierii jezyklow
    programowania ?

    > to trzeba się zacząć przygotowywać do wyprowadzenia sztandaru... :-(
    Sebastian Bialy na to:
    >Przyznaj że takiej radosci jak tworzenie w C++ nie daje zaden inny język.
    :)))

    Poza tym.
    Jestes tym chamem i prostakiem ktory nabijal sie z: mego wieku, zdrowia i bezrobocia
    Nie odzywam sie wiec do ciebie i licze na to samo z Twoje strony.
    Idz wiec sobie na to pl.comp.lang.c (to dobre miejsce dla fanatykow C++:) i snuj
    dalej
    te bajania o "wspanialosci" i "niezastapepowalnosci" umierajacego syfa zwanego C++,
    a do mnie sie wiecej nei odzywaj. Uprzejmie o to prosze.
    Oczywiscie ciebie nie ptrzekona ktos kto w C/C++ pisze >25 lat, ale tez poznal
    ponad 10 innych jezykow programowania. Ty wiesz lepeij :) (jak kazdy "leming" :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 124. Data: 2015-11-21 15:47:55
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Już ci pisałem, ale nie zrozumiałeś. To nie był atak. To była obrona.

    Jak zwykle klamiesz (widocznie masz to we krwi:).
    Nie odzywalem sie do ciebie w ogole.
    Potraktowalem tylko odpowiednio "platformiane glupki".
    Ty sie "wtryniles" po chamsku

    Dowod:
    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał:
> [...]
    jak coś takiego

    >To ja Ci odpowiem.
    >Zawsze glosowalem na PC/PiS [...]
    A ty na to (ta niby obrona):
    > Zadziwiające. Wykształcony(?), programista z wydawałoby się umiejętnością
    logicznego myślenia, a
    > głosował na PiS...
    > Ewidentne braki w wiedzy historycznej, szkoda.

    PS: Powiedz mi jak to jest byc takim chamem i klamca ? Dobrze ci z tym ?

    AK

    ---
    Avast.

  • 125. Data: 2015-11-21 16:09:20
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Dla ciebie "odbudowa" Polski to "Polska dla Polaków", "jebać żydów"

    Hm.. Na razie to "jebią zydów" twoi lisi ulubiency :)
    http://niezalezna.pl/73152-autorytety-iii-rp-lis-zaa
    takowal-spiewaka-palikot-pomogl-antysemickim-wpisem

    AK

    ---
    Avast.

  • 126. Data: 2015-11-21 16:30:00
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 15:47, AK pisze:

> [...]
    >
    > Dowod:

    > A ty na to (ta niby obrona):
    >
    > PS: Powiedz mi jak to jest byc takim chamem i klamca ? Dobrze ci z tym ?

    Napisałem prawdę, zdajesz sobie z tego sprawę i dlatego tak cię to wkurzyło.

    Powinieneś był potraktować to jako komplement z mojej strony. Nie dziwi
    cię to, że ty, człowiek wykształcony (i nie mam tu na myśli ilości
    skończonych szkół), programista, który niewątpliwie potrafi myśleć
    analitycznie i wyciągać wnioski, głosował na formację, której typowym
    reprezentantem są tacy tytani intelektu jak platformowe
    głupki/indentyfikator?
    Nie zastanowiło cię to? Bo mnie bardzo.

    I kolejny komplement dla ciebie: optymistycznie założyłem, że człowiek o
    takiej wiedzy informatycznej jak ty, ma zdecydowanie szersze horyzonty i
    jego wiedza nie ogranicza się tylko do XORowania bajtów. Bardzo się
    zdziwiłem. A jeszcze bardziej tym, że jesteś z tego dumny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 127. Data: 2015-11-21 16:48:49
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 15:16, AK pisze:

    > Michnik ? Adasku witaj na usenecie :)

    Znowu masz atak z urojeniami?

    > Tys jestes zwyczajnie "p..ty" :)
    > _Zawsze_ bylem zwolennikiem wejscia Polski do NATO i do UE :)
    > Zreszta moje dzieci od dawna pracuja w Anglii i Szkocji wiec :) ?
    > Baran jestes i tyla :)

    Więc dlaczego głosowałeś na PiS?
    Baran jesteś i tyle, kompletnie nie rozumiesz rzeczywistości w której
    żyjesz.

    > A mialbys odwage powiedziec mi to w "realu" prosto w oczy ? :)

    A na czym ta "odwaga" miałby polegać? Zamierzasz mnie pobić? Naślesz
    kolegów?
    Mam się czego bać?

    > Nie. Takich Rodzin w Polsce sa setki tysiecy i to _MY_ stanowimy Polske

    A _MY_ nie... My tu tylko przejazdem...
    Skoro ty jesteś Polakiem, to kim ja jestem?
    Czy każdy kto nie głosował na PiS nie jest Polakiem?

    > i to MY wybraliscmy PiS a ty sie musisz z tym pogodzic, czy ci sie
    > podoba czy nie :).

    Nie muszę.
    Hitler też twierdził, że muszą się z tym pogodzić.
    Jedni się pogodzili, inni nie.

    > O tak. Wychowywaie dzieci przez lesbijki to _napraewde_ jest zgroza.
    > Jesli uwazasz ze nie to oddaj swoje dziecie w ich ramiona :)

    Nie zrozumiałeś bo wyciąłeś cytat. W domyśle pytałem za jaką granicę
    chcesz wyjechać?

    > Noooo!
    > Nareszcie Piotrusiu przyznales sie, ze jestes synkiem "oficjerow" LWP :)
    > Dlugo to trwalo, ale dzieki za szczerosc :)

    Jaki chory proces myślowy musiałeś przejść, żeby dojść do takiego
    wniosku? O umiejętności liczenia z litości nie wspomnę...

    Wprawdzie nie moje, bo zasłyszane, ale jakże trafne:
    "PiS to nie jest partia, to stan umysłu".

    > Rozmwiajac z toba, mam nieodparte wrazenie ze rzucam czlowiekiem w
    > obornik.

    To typowe dla wyznawców PiSu, najpierw jakieś urojone insynuacje, a
    potem człowieka w obornik...
    Smutne to...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 128. Data: 2015-11-21 16:53:02
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 16:09, AK pisze:

    > Hm.. Na razie to "jebią zydów" twoi lisi ulubiency :)
    > http://niezalezna.pl/73152-autorytety-iii-rp-lis-zaa
    takowal-spiewaka-palikot-pomogl-antysemickim-wpisem

    Masz urojenia.
    Nie masz pojęcia kim są moi ulubieńcy.

    Masz jeszcze jakieś insynuacje w zanadrzu?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 129. Data: 2015-11-21 17:05:59
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Napisałem prawdę, zdajesz sobie z tego sprawę i dlatego tak cię to wkurzyło.

    Zdaje sobie sprawe ze jestes zwyklym klamca i oszustem przypisujac mnie rozpoczecie
    klotni ?.
    _To ty_ zaczales nieproszony/niesprowokowany napasc na mnie synu "oficjerow" LWP :)

    > Powinieneś był potraktować to jako komplement z mojej strony.

    Uhuhu ! :)

> [...]
    wnioski, głosował
    > na formację, której typowym reprezentantem są tacy tytani intelektu jak platformowe

    Zastanowilo ?:) Toz przeciez od lat znany prowokator (alboi zwykly kolejny swir)
    a nie zaden PiSowiec :) I dlatego dostal ode mnie "becki".
    Moze to ty masz zwyczajnie niezle "na..ne" we lbie traktujac "glupki" jako typowego
    wyborce PiS ?

    Ale Ty (jak kazdy zaburzony "fanatyk") nie zauwazyles tego
    bo sie pojawilo slowo PiS. Dla ludzi chorych psychicznie zawsze
    wystepuje jakis wyzwalacz ataku. Dla ciebie to jest wlasnie "PiS".
    Boje sie ze skonczysz jak Cyba, jesli nie poddasz sie terapii.
    Mowie powaznie.

    Pozlugujesz sie wylacznie kalkami. W kazdym twym liscie niema
    _jednego_ wlasnego przemyslenia/wahania, nawet krzty logiki
    (np przeczenie faktom/wskaznikom zapasci finansow Polski).
    Tylko hasla "z pierwszych stron gazet".
    Takie zachowanie (kalki, brak wlasnego zdania, kierowanie sie
    _wylacznie_ "czynnikami zewnetrznymi"/prawdami objawionymi )
    sa typowym objawem delikatnie mowiac "slabosci psychicznej".
    Nie jestes w stanie logicznie uzadadnic swej _zwyklej nieskazonej
    niczym nienawisci_ (wlasnie tak wychowywano w HitlerJugend).

    > A jeszcze bardziej tym, że jesteś z tego dumny.

    Oczywiscie, ze tak !.
    To logiczna kontynuacja drogi mych Rodzicow - czyli IIRP.
    Mysle ze z powodu jakigos usenetowego niedouka z niej zejde ? :)

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Czy ty sobie zdajesz sprawe ze 95% swych postow konczysz ta
    "przyjaciuelska formulka ? To tez o czyms swiadczy.

    AK

    ---
    Avast.

  • 130. Data: 2015-11-21 17:51:30
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 17:05, AK pisze:

    > Zdaje sobie sprawe ze jestes zwyklym klamca i oszustem przypisujac mnie
    > rozpoczecie klotni ?.
    > _To ty_ zaczales nieproszony/niesprowokowany napasc na mnie synu
    > "oficjerow" LWP :)

    Zdaje się, że to ty pierwszy na grupie programistycznej pochwaliłeś się
    na kogo głosowałeś...

    > Zastanowilo ?:) Toz przeciez od lat znany prowokator (alboi zwykly
    > kolejny swir)
    > a nie zaden PiSowiec :)

    Świr PiSowiec :)

    > I dlatego dostal ode mnie "becki".

    No. Ja też bym się wkurzył, że ktoś taki psuje mi opinię.

    > Ale Ty (jak kazdy zaburzony "fanatyk") nie zauwazyles tego
    > bo sie pojawilo slowo PiS. Dla ludzi chorych psychicznie zawsze
    > wystepuje jakis wyzwalacz ataku.

    Takie czasy... Trzeba zacząć się bronić. Rozsądni ludzie nie traktowali
    poważnie możliwości powrotu do władzy kogoś takiego jak Pawłowicz i
    s-ka, no i się przejechali...

    > Oczywiscie, ze tak !.
    > To logiczna kontynuacja drogi mych Rodzicow - czyli IIRP.
    > Mysle ze z powodu jakigos usenetowego niedouka z niej zejde ? :)

    Absolutnie tak nie myślę.
    Co nie znaczy, że to zignoruję. Ja znam dość dobrze historię - ty
    najwyraźniej nie.

    > Czy ty sobie zdajesz sprawe ze 95% swych postow konczysz ta
    > "przyjaciuelska formulka ?

    Tak.

    > To tez o czyms swiadczy.

    Oczywiście. Świadczy o tym, że ktoś na taką formułkę zasłużył.
    Nie czuję potrzeby odpowiadania na każdy post, który pojawił się w
    usenecie. Tylko na te, które uważam za istotne dla mnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr