  • Data: 2020-11-18 14:26:34
    Temat: Re: [OT] Sprzęt komputerowy i wylatujące bezpieczniki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Z nimi nie gadam :)

    A teraz kampania w TV leci ... less waste.
    Pozostaje pokazac "ale Ty wylacz ladowarke" :-)

    > Natomiast wyliczyłem sobie i rzeczywiście wpierdalają lampki w domu
    > i przekonałem kobietę, że jedna lampka typu "pod okapem" jako
    > latarnia do oświetlania drogi do kibla to koszt 2zł/mies a się nie
    > wypierdolę o Lego na podłodze.

    >Potem poszło o moment "startu" i kupno nowej lampki, która wytrzymuje
    >~ 300 włączeń.

    A co to za lampka ? swietlowka ?

    > Następnie wyliczałem ile kasy poszło na nowe lampki w miejsce
    > spalonych z powodu "startu". Efekt taki, że po zmodyfikowaniu na
    > LEDy/inne oswietlenia domowego, płacę 10zł do rachunku więcej

    nie rozumiem - LED biora wiecej niz te wczesniejsze lampki ?

    IMO - LED oszczedne sa ... tylko nie wiadomo czemu takie gorace,
    prawie jak zarowka zwykla :-)

    >(oszczędzając na wymianie 100zł/rok/dom)...co wynikło z tego, że
    >rocznie jestem uboższy o kilka złotych (cały dom) ale w nocy mam
    >jasno w miejscach newralgicznych bez potrzeby zapalania światła, bo
    >świeci kiedy jest ciemno, ewentualnie na czujkę :]

    sprawdzic czy czujka nie bierze wiecej niz LED :-)

    J.