eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszliRe: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
  • Data: 2020-04-28 15:25:49
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-04-28 o 06:11 -0700, Kris napisał:
    > Pewnie o to chodzi:
    >
    > "...w porównaniu do 1616 średnio w latach 2000-2019"

    A to ok, być może prawda (nie liczyłem). Tylko, że to nic innego jak
    dziennikarska manipulacja, mająca na celu rzucenie jakimś sensacyjnym
    tytułem. Aby było uczciwie, to należałoby porównać średnią z 2000-2019
    do średniej z 2020-2039 i skorelować z wiekiem społeczeństwa (w 2020
    statystyczny Francuz ma 41 lat, a w 2000r tylko 36).

    Mateusz