eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszliRe: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
  • Data: 2020-04-27 12:58:04
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-04-27 o 08:24, J.F. pisze:
> [...]
    niesienia-z-austrii-nawet-lagodny-przebieg-moze-nisz
    czyc-pluca-6503967816501377a

    >Wiesz zmarłemu to i kadzidło nie pomorze to po co mu płuca, nikt sie
    >tym nie przejmował.

    Przejmowal sie o tyle, ze badali skutki wirusa, stad i podejrzenie, ze
    uszkadza takze u tych to "prawie zdrowi".

    Tu masz info z marca
    https://www.medonet.pl/koronawirus,chinscy-lekarze-b
    adaja-pluca-pacjentow-z-koronawirusem--wyniki-sa-zat
    rwazajace,artykul,51594041.html

    a tu z Europy
    https://www.poradnikzdrowie.pl/aktualnosci/lekarz-po
    kazuje-jak-koronawirus-niszczy-pluca-mlodych-ludzi-a
    a-9bYx-QDEq-QccJ.html

    I nawet mechanizm ciut znamy
    https://pulsmedycyny.pl/koronawirus-sars-cov-2-uszka
    dza-serce-986835

    >Ale to nie tylko o nurkowanie chodzi, zmniejsza się znacznie
    >pojemność płuc,

    W jakim sensie - chyba sie nie kurcza ?

    > człowiek staje się niewydolny, pytanie jakie to potem niesie
    > konsekwencje przy zwykłych chorobach typu grypa czy zapalenie płuc.

    >Ale tak jak pisałem wyżej, konsekwencje będą na całe życie.

    To to przestana byc nurkami czy sportowcami, a reszta ozdrowiencow
    czuje sie w miare dobrze ..

    >Oby nie, po to jest izolacja, jedynie szczepionka może nas uratować.

    Ale ta izolacja nie moze wiecznie trwac.
    A raczej sobie nie wyobrazam, zebysmy zostali taka izolowana wyspa w
    swiecie.

    J.