  • 1. Data: 2010-07-28 11:14:16
    Temat: [OT] Skaner do ok 500zl
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Chce kupic skaner A4 do ok 500zl. Opcja sjanowania negatywow nie
    potrzebna, chyba ze bylaby calkiem przy okazji nie obnizajac parametrow
    calego urzadzenia. Wczesniej korzystalem z urzadzenia EPSON Perfection
    4990 PHOTO. Jak dla mnie byl rewelacyjny. Mam w zwiazku z tym sentyment
    do Epsona, ale nie jest to warunek konieczny.
    Z gory dziekuje za info.....Rafal

  • 2. Data: 2010-07-28 13:06:19
    Temat: Re: [OT] Skaner do ok 500zl
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i2p3eo$pub$1@news.onet.pl>, raviz <r...@v...pl>
    wrote:

> [...]
    > 4990 PHOTO. Jak dla mnie byl rewelacyjny. Mam w zwiazku z tym sentyment
    > do Epsona, ale nie jest to warunek konieczny.

    A co sie stalo z tym skanerem?

    TA

  • 3. Data: 2010-07-28 13:15:05
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > A co sie stalo z tym skanerem?
    >
    > TA

    To byl skaner w poprzedniej pracy.

  • 4. Data: 2010-07-28 13:50:12
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Ja wyszukałem ostatnio coś takiego : Epson Perfection V300 Photo

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 5. Data: 2010-07-28 14:02:20
    Od: raviz <r...@v...pl>

    EMPI wrote:
    > Hej !
    >
    > Ja wyszukałem ostatnio coś takiego : Epson Perfection V300 Photo
    >
    > EMPI
    > http://www.empi.art.pl

    Tak, to jeden z Epsonow, ktore biore pod uwage, drugi to V700 tyle, ze
    juz sporo drozszy i nie wiem na ile sprawdza sie te ficzery, ktorymi
    chwala sie w opisie.

  • 6. Data: 2010-07-28 14:05:43
    Od: "Lukasz K." <i...@l...pl>

    Witaj
    Ja mam Epson V30. Kosztowal 300 chyba. Szybki i dokladny. Dolaczony OCR
    który sie czasem przydaje.
    Nie ma przystawki do filmów. Polecam. Mialem Canona Lide cos tam i Plusteka
    ST24 - ten jest najlepszy.

    Lukasz

  • 7. Data: 2010-07-28 14:18:32
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Lukasz K. wrote:
> [...]
    > który sie czasem przydaje.
    > Nie ma przystawki do filmów. Polecam. Mialem Canona Lide cos tam i

    Dzieki za info. Tez sklaniam sie ku Epsonowi. Od Plusteka trzymam sie na
    odleglosc bardzo dlugiego kija. Kiedys przerabialem model z przystawka
    do filmow. POmijajac jakosc samych skanow doszedl problem z
    awaryjnoscia. Skaner ladowal kilka razy w serwisie, po czym dostalem
    nowy, ktory nie rzymal pionow na skanowanym materiale.

  • 8. Data: 2010-07-28 14:31:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Tak, to jeden z Epsonow, ktore biore pod uwage, drugi to V700 tyle, ze juz
    > sporo drozszy i nie wiem na ile sprawdza sie te ficzery, ktorymi chwala
    > sie w opisie.

    Ja mam Epsona V10 i jestem zadowolony.
    Z tym, ze ja sie nie znam na skanowaniu.

  • 9. Data: 2010-07-28 14:55:04
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

    > Ja mam Epsona V10 i jestem zadowolony.
    > Z tym, ze ja sie nie znam na skanowaniu.

    :)

  • 10. Data: 2010-07-29 07:00:08
    Od: Marcin Bugajski <m...@v...pl>

    W dniu 28.07.2010 16:18, raviz pisze:

> [...]
    > awaryjnoscia. Skaner ladowal kilka razy w serwisie, po czym dostalem
    > nowy, ktory nie rzymal pionow na skanowanym materiale.
    Jako stary serwisant też odradzam plusteka - awaryjne bestie ... ale czy
    inne lepsze - HGW... tym bardziej ze mustek i hp tez sie psuły :-)