  • Data: 2015-11-15 10:42:52
    Temat: Re: [OT] Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 listopada 2015 02:56:52 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > Dostalismy kiedys "z polecenia" córkę szefa szefa.
    > Rozpierdzieliła mi zespół ludzi w ciągu 2 tygodni.

    Czasem (nawet czesto) jest tez na odwrot to (nieprzesadnej intelektualnej wartosci)
    zespol potrafi rozwalic czuowieka..
    Sam pracowalem w 5 czy nawet 6 firmach
    (nawet nie che mi sie podliczac) i co do zespolu w polowie bylo naprawde zle (jakies
    toksyczne tepe babiszony itp, ew jakies prymitywne technomłotki i tak dalej),
    z kolei jesli zespol byl ok (czasem nawet bardzo) to szefostwo niedomagalo, albo po
    prostu jawnie oszukujac albo zarzadzajac w troche przedziwny sposób (np dajac nie
    takie zadania nie takim ludziom)

    Nie wiem co na to powiedziec.. trzeba sie z tym pogodzic czy zmieniac robote do
    skutku (kiedy znalezenie w moim rozumieniu tego słowa przyzwoitej oceniam mw na 10%
    (moze 20% max - to jest smuten jesli czlowiek zda sobie sprawe ze musi isc do
    statustycznie 6 czy tam ilu firm po to by w koncu znalezc sobie jakas 'pasowną'))