  • 31. Data: 2009-10-19 21:42:04
    Temat: Re: [OT] Re: pomóżcie prosz
    Od: n...@s...com

    On Mon, 19 Oct 2009 17:46:40 +0200, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    >Mówisz kochanieńki o tym: (?)
    >
    >http://tinyurl.com/dt125-sound

    Nie, to zwykly cfajtakt. Mlockarnia tlucze sie w kolko, tylko
    delikatnie zmieniajac rytm w miare luzowania sie pasow transmisyjnych.
    Cos w tym stylu http://www.youtube.com/watch?v=2WPCLda_erI albo
    http://www.youtube.com/watch?v=wMAeqW2jYas
    To tak na szybko bo nie znam nazw, zbytnio mnie ta lupanka meczy.

    >Oj Romku, jaka Twa wiedza na temat chociażby przywołanego do tablicy
    >przez Tytusa zespoła mierna...

    Przeciez ten zespol przygrywal budowniczym piramid, IMHO poziom
    podobny do Dzemu. Tylko srodki wyrazu inne. A mnie chodzilo o
    wspolczesnych tfu rcuf (btw jak slysze nowe aranzacje starych
    kawalkow, gdzie wysilek artysty skupil sie na rytmicznym napierdalaniu
    w beben to mnie krew zalewa).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 32. Data: 2009-10-19 21:49:37
    Od: n...@s...com

    On Mon, 19 Oct 2009 18:59:56 +0200, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >z rana wrazliwi motocyklisci sluchaja:
    >http://www.youtube.com/watch?v=Hyw753tteYQ

    A ja myslalem ze tego
    http://www.youtube.com/watch?v=ZJrFZA06LJc

    ;>

    pozdr
    newrom

  • 33. Data: 2009-10-20 05:32:00
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***newrom
    gdzie wysilek artysty skupil sie na rytmicznym napierdalaniu w beben to
    mnie krew zalewa).

    Masz cos do rytmicznego napierdalania - zwlaszcza w beben??? to powiedz to
    aborygenom.

    P.S. Ci to dopiera napierdalaja...
    http://visit-x.net/rammstein/

  • 34. Data: 2009-10-20 06:10:58
    Od: n...@s...com

    On Tue, 20 Oct 2009 07:32:00 +0200, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>
    wrote:

    >Siemka

    czolgiem.

    >Masz cos do rytmicznego napierdalania - zwlaszcza w beben??? to powiedz to
    >aborygenom.

    Z aborygenami nie gadam, bo albo czlowieka naciagaja na tanie wino,
    albo chca zeby sie z nim tego wina napil.

    >P.S. Ci to dopiera napierdalaja...
    >http://visit-x.net/rammstein/

    no ba.

    pozdr
    newrom

  • 35. Data: 2009-10-20 15:26:11
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > P.S. Ci to dopiera napierdalaja...
    > http://visit-x.net/rammstein/

    i nawet nie tyle w sensie muzycznym... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 36. Data: 2009-10-20 15:54:16
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "(pj)"
    i nawet nie tyle w sensie muzycznym... ;-)

    Chyba sciema - tylko ich twarze podlozyli profesionalistom...
    Co nie zmienia ze w piatek zakupuje bilety na koncert w Łodzi.
    Choc nowa plyta nie powala...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 37. Data: 2009-10-20 16:59:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus pisze:

    > Co nie zmienia ze w piatek zakupuje bilety na koncert w Łodzi.

    To kup mi tesz

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 38. Data: 2009-10-20 20:33:25
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    To kup mi tesz

    Ale wodzu co wodz, w dobie internetu ???
    Ty to chyba masz blizej do germanii dzies, Berlin jakis czy cus...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 39. Data: 2009-10-20 20:34:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus pisze:

    > Ty to chyba masz blizej do germanii dzies, Berlin jakis czy cus...

    Sie obawiam ze tam juz nie ma wolnych miejsc :)

  • 40. Data: 2009-10-21 03:42:41
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Sie obawiam ze tam juz nie ma wolnych miejsc :)

    Rajt - ja chcialem do Kat kupic ale zostaly juz tylko te po 200?

    --
    Tytus
    żółte najszybsze