  • 41. Data: 2009-10-21 05:21:26
    Temat: Re: pomóżcie proszę
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus napisał(a):
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "zbigi"
    >
    > Coz za slownictwo ??? Zbyszku

    Noo... Zem sie popisal... Przed milionami sluchaczy :\
    Ale konstrukcja zdania byla w porzo? ;)

  • 42. Data: 2009-10-21 06:38:49
    Temat: Re: pomóżcie prosz
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Czesc
    ***"zbigi"
    Noo... Zem sie popisal... Przed milionami sluchaczy :\
    Ale konstrukcja zdania byla w porzo? ;)

    Sens tesz :)

  • 43. Data: 2009-10-21 06:42:21
    Temat: Re: [OT] Re: pomóżcie prosz
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Tytus"
    Rajt - ja chcialem do Kat kupic ale zostaly juz tylko te po 200?

    Chcialem napisac po 200 ojro

  • 44. Data: 2009-10-21 07:10:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Chcialem napisac po 200 ojro

    Za tyle to ja wole sobie kupic cos fajnego do moto a R. posluchac z mp3
    w garazu :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 45. Data: 2009-10-21 16:02:39
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus pisze:
    > w piatek zakupuje bilety na koncert w Łodzi.
    > Choc nowa plyta nie powala...

    no właśnie - jeszcze 5 lat temu bym się wybrał, a tera, to już Till z
    kolegami się zapetlili i beztoteż stali się nudni... (choć show robią
    niezły)

    Z tej gałęzi muzycznej to teraz Behemot rulez :-P i Nergal z Dodą! ;-)
    tym bardziej, że u nasz w Gda nagrywają, a i niedawno w Parlamencie
    byli, to można się było ponapawać po taniości

    --

    pozdr
    pj

  • 46. Data: 2009-10-22 06:09:51
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "(pj)"
    Z tej gałęzi muzycznej to teraz... i Nergal z Dodą! ;-)

    Chyba ze wzgledu na cycki Dody :)
    Ale porownanie walłeś chopie...

    P.S. Chyba ze chodzi tylko o show - bez dzwiekow i tekstow

  • 47. Data: 2009-10-22 07:16:38
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 20 Paź, 07:32, "Tytus z fabryki" wrote:

    > P.S. Ci to dopiera napierdalaja...[...]rammstein

    Nowsza, gitarowo-bebnowa, niegrzeczna wersja Modern Talking...
    Dobry akompaniament do polerowania, taki motywujacy...

    Du hast mich...

    --
    lesor
    cb13 abs

  • 48. Data: 2009-10-22 09:56:15
    Temat: Re: pomó?cie prosz
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "lesor" <l...@o...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...

    > Nowsza, gitarowo-bebnowa, niegrzeczna wersja Modern Talking...
    > Dobry akompaniament do polerowania, taki motywujacy...

    Hyhy. Mocno, poprawnie, schematycznie, bez grama polotu. Maszerowac za to
    mozna.

    weFAQ&v=qvj

  • 49. Data: 2009-10-22 13:42:51
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Ale porownanie walłeś chopie...

    Rammsteina do Behemotha? A co z nim nie tak?

    (Cycki Dody to jedynie pomysł na publicity)

    > P.S. Chyba ze chodzi tylko o show - bez dzwiekow i tekstow

    jesli chodzi o teksty, to z pewnoscia B. jest lepszy - porównaj
    zwłaszcza z zaprezentowaną przez Ciebie piesnia R. "German Pussy" czy
    jakos tak...

    --

    pozdr
    pj

  • 50. Data: 2009-10-22 13:57:20
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "lesor" <l...@o...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...

    > Hyhy. Mocno, poprawnie, schematycznie, bez grama polotu. Maszerowac za
    > to mozna.

    Oj mozna, i za to nie raz chłopaków z R. posadzano o promowanie
    faszyzmu, brutalnej sily, kultu ciala (FKK) itp.

    Okazuje sie jednak, ze ploretaryat lubi rytmiczne walenie w beben - taki
    atawizm, cycus. (*)

    Ale wtemtemacie (R.) to piomay jest expertem... ;-)

    (*) - zupelnie jak "Dżem" na kazdym zlocie motocyklowym

    --

    pozdr
    pj