  • 1. Data: 2009-10-17 15:42:09
    Temat: Hexacode gs-911?
    Od: Dyfer <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś z trójmiasta i okolic ma może hexacode gs-911 i mógłby
    podłączyć mój motocykl?

    Pozdrawiam
    Dyfer
    3City
    BMW K1200S

  • 2. Data: 2009-10-18 19:48:00
    Temat: Re: Hexacode gs-911?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Dyfer pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z trójmiasta i okolic ma może hexacode gs-911 i mógłby
    > podłączyć mój motocykl?

    wiem kto ma samo 911, bez tego hexa-cos-tam

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-10-20 22:20:30
    Od: Dyfer <a...@p...onet.pl>

    (pj) pisze:

    > wiem kto ma samo 911, bez tego hexa-cos-tam

    hexacode to nazwa firmy która to robi...
    A ten ktoś jest może z okolic trójmiasta?

    Dyfer

  • 4. Data: 2009-10-21 16:19:32
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Dyfer pisze:

    > hexacode to nazwa firmy która to robi...

    to 911, które znam, to inna firma robi... ale nie wiem - zapytaj kolegów
    może się do czegoś nada..? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-10-21 16:31:54
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 17 Paź, 17:42, Dyfer <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy ktoś z trójmiasta i okolic ma może hexacode gs-911 i mógłby
    > podłączyć mój motocykl?
    Napisz moze o co chodzi i co chcesz sprawdzic. Moze da sie bez GS-911?
    Ja znam jeden (a nawet przed momentem podpinalem do niego drynde) ale
    to okolice Wawy.

    pzdr, dr
    FJR/525 i K12S w proszku