  • 11. Data: 2010-09-19 19:46:28
    Temat: Re: [OT] Re: pali na 1 z 4 garow
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Laphroaig pisze:

    > Aaaa. to przepraszam, Ale Pszoniak z Fronczewskim to bardzo ciekawa
    > opcja, sprobuje namierzyc wtedy sie podziele

    Sklamałem, ten kawalek to był Fronczewski z Pietrzakiem (z Pszoniakiem
    to było o Awasie). No i to czego szukam to jakby dalsza czesc Szachów
    Personalnych ale nigdzie tego nie ma.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2010-09-20 07:16:13
    Temat: Re: pali na 1 z 4 garow
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > ROTFL !! Flaszka dla tego kto zrozumial cos z tego belkotu :)

    Jeż się głowie na włoży :) Hehe. Tacy nie powinni wogóle poruszać się po
    drogach. Juz po analizie tekstu przypuszczać można co wyprawiają na drogach.

    Marek

  • 13. Data: 2010-09-21 08:39:06
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-09-19 15:27, TONACB1 pisze:
> [...]
    > profilaktycznie zmienilem cztery i lipa .odpala ale tylko troche
    > podkrece i sie dlawi choc chodzi na wolnych obrotach obserwujac
    > obrotomierz to tak jakby wybieral wskazowka spada z1000 pomiedzy500
    > wydaje mi sie ze dalej nie pali na wszystkie a raczej pali na jeden
    > alenie wiem jak to sprawdzic iskre ma na wszystkich.jeszcze strzela z
    > tlumika bo nie spala zupy we wszystkich cylindrach a tak naprawde to
    > jestem zielony teraz bo bardziej pojebalem niz bylo jesli ktos ma
    > pojecie jak ta sciane przezkoczyc to prosze o rady jako nowicjusz w

    Jak jest gorzej to może sprawdź kolejność kabli wysokiego napięcia :)

  • 14. Data: 2010-09-21 14:46:32
    Od: Sianek87 <hania378@_NOSPAM_wp.pl>

    witam miałem podobny problem z suzi rf600r zmienilem
    świece,kable,cefki.moduł,pierścienie oraz uszczelke pod głowicą kupa kasy
    poszła i efektu nie było aż do czasu kiedy zaczełem czyścic gaźniki.Po
    wyczyszczeniu kilka km bylo dobrze potem to samo aż przylapałem 3 gaźnik
    na zawieszającym sie pływaku wymieniłem gaźniki wyczyścilem
    zsynchronizowałem i juz ponad 1000km zrobiłem i nic podejżanego sie nie
    dzieje.jak dojdziesz co nawaliło daj znać dla ciekawostki. Pozdro