  • 121. Data: 2009-07-31 20:50:24
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Konrad Kosmowski" napisał:

    > Do niczego sensownego nie dojdziemy wychodząc z bzdurami w stylu "w Polsce
    > nikt
    > za nic nie odpowiada".

    Miałem na myśli urzędników,
    a w twojej ocenie strony to widzę, że po prostu nie masz się czego
    przyczepić. Teoretyzujesz jakieś wyssane z palca historie, które nigdy nie
    miały
    miejsca.

    Mi się na przykład nie podoba, że nie jest w barwach Polski i to jest
    konkretna wada.

    Nie jestem teoretykiem i jak większość śmieszy mnie takie filozofowanie,
    więc pozostawiam, bez komentarza te bezcelowe przepychanki.

    > Te dane mają wartość. I to jest jak najbardziej komercyjna strona - o
    > pojęciu
    > marketing polityczny zapewne też w życiu nie słyszałeś?

    Ja ci mówie, że to nie jest pies a ty sugerujesz, że pewnie nie słyszałem o
    kotach.

    Stronę odwiedza ok. 20 tyś. osób dziennie.

    Ok. Nie dziekuj, tylko przekuwaj w dolary :-)

    wr,

  • 122. Data: 2009-07-31 20:52:53
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** iso <n...@i...pl> wrote:

    > Miałem na myśli urzędników,

    Żaden urzędnik w Polsce za nic nie odpowiada? No to ciekawe... a wspomniane
    ustawy?

    > a w twojej ocenie strony to widzę, że po prostu nie masz się czego
    > przyczepić.

    Nie przyczepiam się do strony tylko zamówienia publicznego.

    > Teoretyzujesz jakieś wyssane z palca historie, które nigdy nie miały miejsca.

    :-)))

    Nie no poważnie nigdy, przenigdy, żaden serwer się nie wywalił i nie
    potrzebował serwisu.

    (...)

    > Nie jestem teoretykiem i jak większość śmieszy mnie takie filozofowanie, więc
    > pozostawiam, bez komentarza te bezcelowe przepychanki.

    Jesteś teoretykiem w dziedzinie poważnych przedsięwzięć.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 123. Data: 2009-07-31 20:52:59
    Temat: Re: [OT] Re: nowa strona prezydenta...
    Od: ant <a...@n...tld>

    szomiz wrote:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipokryzja
    > I racjonalizuj sobie wszystko dalej.

    Mam usiąść i zapłakać, bo google nie przechodzi walidatora?

  • 124. Data: 2009-07-31 20:58:19
    Od: Peter <p...@p...fm>

    Konrad Kosmowski pisze:

    > Żaden urzędnik w Polsce za nic nie odpowiada? No to ciekawe... a wspomniane
    > ustawy?

    Nie wszyscy ;-) Pamiętam, jak JTT ogłosiło upadłość, po czym po paru
    latach procesu okazało się, że to była wina urzędnika. I co? I nic. Jak
    był ten urzędnik, tak jest. I żadnej kary nie poniósł. Tak samo było w
    sprawie Optimusa. Żaden urzędnik nie ucierpiał. Może to wyjątki, ale to
    dowodzi, że urzędnicy w wielu przypadkach, moim zdaniem, w ogóle nie
    ponoszą odpowiedzialności za swoje decyzje.

    --
    Peter

  • 125. Data: 2009-07-31 21:01:49
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Peter <p...@p...fm> wrote:

    > Absolutnie nie. Używając słowa "lepiej" miałem na myśli to, iż dobrze, że w
    > ogóle jakieś zmiany na niej się stały. Natomiast to, że jest to związane z
    > kampanią prezydencką, to nie mam wątpliwości ;-)

    Wiesz np. ja doceniłbym inicjatywę, w której Pan prezydent powołałby do życia w
    ramach BBN infrastrukturę internetową, zapewniającą kanał komunikacji z
    obywatelami w sytuacjach kryzysowych. Bo np. obecnie jak wejdę na strony BBN to
    są tam jakieś bzdety.

    Np. w chwili obecnej takim tematem jest świńska grypa. W sensie jakiś organ
    państwowy (i to mogłoby być BBN) mógł by zająć się rzetelnym informowaniem na
    temat zagrożeń dla obywateli. Obecnie rolę takiego kanału pełnią głównie media,
    a na nich specjalnie bym nie polegał (że informacje nie zostaną zmanipulowane,
    że nie szukanie sensacji itd.).

    Może się mylę i coś takiego już istnieje (ale przecież ja jako zaawansowany
    użytkownik Internetu nie wiem o tym - to coś jest nie tak), ale jeżeli się nie
    mylę to to by była inicjatywa, którą bym docenił. Ba nawet przy okazji
    prezydent mógłby sobie i stronę odpimpować i nie traktowałbym tego krytycznie.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 126. Data: 2009-07-31 21:10:17
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Konrad Kosmowski" napisał:

    > Mam wrażenie, że jesteś gimnazjalistą. Gemiusa podałem bo to chyba wiodąca
    > polska firma. Interesuje mnie dlaczego przy zamówieniu PUBLICZNYM nie daje
    > się
    > równych szans wszystkim dostawcom tylko jakiś patałach, który nie ma o tym
    > pojęcia arbitralnie sobie decyduje, że to ma być Google bo tak.

    Nie rozpisuje się przetargów na usługi, które nic nie kosztują.
    Tak trudno to zrozumieć?

    Nie masz wrażenia, że w tym kraju wystarczy nam już absurdów?

    wr,

  • 127. Data: 2009-07-31 21:11:37
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości

    > Mam usiąść i zapłakać, bo google nie przechodzi walidatora?

    Nie. Masz usiasc i zrozumiec ktoredy i dlaczego krazy kasa.

    I dlaczego przy utrzymaniu obecnej mody i trendu zle sie to skonczy dla osob
    dostosowanych do wytycznych dyktowanych przez marketoidow.

    sz.

  • 128. Data: 2009-07-31 21:14:43
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "iso" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozpisuje się przetargów na usługi, które nic nie kosztują.

    Jestes pewien, ze nic? 100% udzialow w spolkach oferujacych te
    nicniekosztujace uslugi ma Caritas?!?

    > Tak trudno to zrozumieć?

    Trudno. Zapewniam. Bardzo trudno.

    sz.

  • 129. Data: 2009-07-31 21:16:13
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** iso <n...@i...pl> wrote:

    > Nie rozpisuje się przetargów na usługi, które nic nie kosztują.

    To za co zapłacili 350 tys.?

    > Tak trudno to zrozumieć?

    Apropos teoretyzowania to ile miałeś szkoleń z zamówień publicznych, w ilu
    przetargach brałeś udział i jako która strona?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 130. Data: 2009-07-31 21:17:37
    Od: Peter <p...@p...fm>

    Konrad Kosmowski pisze:

> [...]
    > prezydent mógłby sobie i stronę odpimpować i nie traktowałbym tego krytycznie.

    To jest całkiem przyzwoity pomysł. Pytanie tylko, czy którykolwiek z
    urzędników BBN lub Kancelarii Prezydenta, wie coś więcej o tym medium,
    jakim jest internet, niż tylko "coś słyszałem o tym"? Mam wątpliwości.

    Dlaczego np. jak dotąd (a może jest, ale ja nie znam) nie opracowano
    czegoś takiego, jak w Finlandii
    http://www.suomi.fi/suomifi/qualitytotheweb/index.js
    p ? Od tego bym
    zaczął w sferze rządowej.