    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Re: netbook II gen.
    Date: Wed, 29 Jul 2009 10:24:08 +0200

    On Tue, 28 Jul 2009 00:28:45 +0200, "Michal AKA Miki"
    <j...@...onetu.pl> wrote:

    >Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    >wiadomości news:3e3s655f5d41aim1rp0trcphv2sro39pr0@4ax.com...

    >No to poleciales z tym lampowym :)

    Lampa kinsekopowa to też lampa o czym zwykle się zapomina :-P

    >Ja ostatni lampowy TV wywalilem gdzies pod koniec lat 80tych (siakas Libra
    >chyba, uzywalem go jeszcze do atarynki 8bitowej, mial cale 3 programy do
    >wyboru, a kolory byly dwa)...

    Ja tam używałem przez pierwszą połowę Rubina 714p - poza oglądaniem TV
    nie musiałem plaić w piecu ;-)

    >Ale a'propos ogladania filmow, musze przyznac, ze na wyjazdach sluzbowych
    >lubie do snu puscic jakies odmozdzajace kill-de-moll. Szczegolnie, ze Niemcy
    >czy Francuzi koncza "imprezowanie" przed 23.00 :) (oczywiscie w dzien
    >powszedni). Ksiazke tudziez czasopisma zostawiam do samolotow...

    Palmtop z czytnikiem e-bboków i słuchawkami pozwala jednoczęsnei
    czytać i słuchać muzyki. Od paru lat zwykle nie robią tez problemów z
    telefonami byle były w trybie off-line. A e-booki w telefonei lżejsze
    niż papier. Choć i tak wrażenia z lotów czasami bezcenne. Niedawno
    leciałem do Wiednia rejsem najwyraźniej białych kołnierzyków. Dwóch
    kolesi obok mnei patrzyło się dziwnie bo wyraźnei odróżniałem się od
    reszty samolotu. Nie dość że nie miałem garnituru tylko bojówki i
    t-shirt to jeszcze czytałem jakiśmagazyn poświecony bezpieczeństwu
    sieci po rosyjsku. ;-) Jak wyciągnłaem do tego palmtopa bo sobie
    przypomniałem że mam sprawdzić czy GPS będzie odbierał pozycje
    samolotu to już w ogóle się odsuneli. Chyba nie pasuje do takich
    lotów. ;-)

    Zdrówko