    From: Mateusz Viste <m...@n...please>
    Subject: Re: [OT] Re: internet za granica
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Thu, 04 Jun 2009 08:23:22 +0200

    On Wednesday 03 June 2009 23:21, Michal AKA Miki wrote:
    > ja mam podobnie, tylko ze nie poprzez NXa, a poprzez routerek linksysa z
    > oprogramowaniem DD-WRT. Zestawiam sobie polaczenie VPN (z poziomu Windows
    > wyglada podobnie do laczenia sie modemem) i juz jestem w domu :)

    Rozumiem, że mowa o PPTP, w Microsoftowej implementacji?
    Hm... Generalnie nieciekawa sprawa. ;-)

    http://blogs.zdnet.com/Ou/index.php?p=21

    Taki sobie cytat z Wikipedii:
    "Security concerns have dogged PPTP since its inception. It is the author's
    opinion that PPTP is inherently insecure because there are too many
    unauthenticated control packets that are readily spoofed."

    ...ale takie rzeczy, to raczej na pl.comp.sieci. ;-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste