  • 1. Data: 2010-07-01 07:42:02
    Temat: (crosspost) CDMA i NMT na Wyspie Wolin
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Dziś przejechałem się tam z małym, czarno-białym chińskim telewizorkiem,
    odbierającym (stwierdzono badaniem z radiotelefonem) od 450 MHz.
    Kilka dni temu pod tym CZYNNYM W ZAKRESACH GSM masztem, jeszcze był szum w
    zakresie 460
    MHz. Tylko powyżej kanału 69 w związku z prążkiem bardziewnego tunera, było
    widać aktywność GSM.
    A dziś.... Dziś nagle JEST sygnał CDMA !
    Czyli Kołczewo nadaje, choć brak na razie odwzorowania tego na oficjalnej
    mapie zasięgu Orange.
    Niestety NMT też wciąż nadaje co pokazuje z kolei aktywność (mora) na
    ekranie po podjechaniu pod Grzywacz. Rozmów nie ma już od dwóch lat a sieć
    działa. W innych częsciach kraju podobno jeszcze są radiodostępy. U nas sieć
    nadaje tylko ramki.
    Ciekawe jak to długo potrwa.
    vari

  • 2. Data: 2010-07-01 21:36:31
    Temat: Re: (crosspost) CDMA i NMT na Wyspie Wolin
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba vari napisała na pl.misc.telefonia:

    > A dziś.... Dziś nagle JEST sygnał CDMA !

    Rozumiem, że cieszysz się z odkrycia, ale bardziej cieszyłbym się z tego
    przegryzionego kabla. CDMA w orange to limity transferu i ping 200ms.

    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2010-07-01 21:54:02
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2010-07-01 23:36, Marcin Kocur pisze:

    > Rozumiem, że cieszysz się z odkrycia, ale bardziej cieszyłbym się z tego
    > przegryzionego kabla. CDMA w orange to limity transferu i ping 200ms.

    Z tym pingiem to lekka przesada, bez większych problemów jest 60ms.
    Transfery po 3 Mb, tylko ten limit...

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-07-02 05:41:13
    Temat: [OT]Re: (crosspost) CDMA i NMT na Wyspie Wolin
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Z tym pingiem to lekka przesada, bez większych problemów jest 60ms.
    > Transfery po 3 Mb, tylko ten limit...

    ping 100ms, transfer 350 kbps
    kwestia sily sygnalu i oblozenia sektora

  • 5. Data: 2010-07-02 06:55:05
    Temat: Re: [OT]Re: (crosspost) CDMA i NMT na Wyspie Wolin
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ping 100ms, transfer 350 kbps
    > kwestia sily sygnalu i oblozenia sektora

    Co najciekawsze. mapa nie wykazuje zasięgu z tej stacji.
    Zadzwoniłem na 804 100 100.
    - Nooo tak. Mamy antenę pod tym adresem ale...na mapce zasiegu z niej nie
    ma.
    - No bo ona dopiero zaczęła nadawać.
    - Zaraz zapytam super"wisiora"...
    - No więc ta stacja jest zaplanowana do uruchomienia na grudzień tego roku/
    - A nie dało by rady na 22 Lipca albo na rocznicę Rewolucji Październikowej
    ?
    - ???
    - No nic. Dziękuję. To tak jak z moim kablem. "NIE_DA SIĘ" podłączyć
    Neostrday dopóki ktoś o tym nie wie i nieopatrznie podłączy...
    vari