  • 1. Data: 2010-06-28 19:18:59
    Temat: Modem US Robotics i brak caller id, prosze o pomoc.
    Od: Mariusz <a...@w...pl>

    Posiadam modem U.S.Robotics Voice Faxmodem i nie moge uzyskac
    identyfikacji dzwoniacego Caller ID. W hyperterminalu wpisuje AT#CID=1
    lub AT#CID=2 na obydwie komendy dostaje OK a mimo tego jak ktos dzwoni
    to dostaje tylko RING zamiast numeru.
    Co moze byc przyczyna ? czy modem ten nie obsluguje CID mimo ze na
    komende AT#CID=1 odpowiada OK ?
    Jak sobie z tym poradzic ?

  • 2. Data: 2010-06-28 19:47:15
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to dostaje tylko RING zamiast numeru.
    > Co moze byc przyczyna ? czy modem ten nie obsluguje CID mimo ze na

    1. Upewnić się, ze centrala wysyła.
    2. Jeśli nie, to zażądać od operatora włączenia usługi o odpowiednich
    parametrach. (DTMF/FSK) (może kosztować, w Tepsie w planie... nie
    pamiętam nazwy... 3 zyla z watą za miesiąc)
    3. Jeśli tak, to upewnić się, że dany modem odbiera CID w podawanym
    przez centralę formacie.

    bo jeśli centrala nie wysyła, to... jak w dowcipie:

    Modli sie Żyd do Boga "Daj mi Panie wygraną w Totka"!.
    Po 2 latach pokazuje się w końcu Bóg i mówi, "Mosze, ty daj mi szansę,
    ty chociaż raz zagraj"!

    --
    ((*))
    ((+))

  • 3. Data: 2010-06-28 20:32:48
    Od: Mariusz <a...@w...pl>

    Araneus Diadematus pisze:

> [...]
    >
    > Modli sie Żyd do Boga "Daj mi Panie wygraną w Totka"!.
    > Po 2 latach pokazuje się w końcu Bóg i mówi, "Mosze, ty daj mi szansę,

    Sygnal jest wysylany bo telefony pokazuja CID, poza tym sygnal nie jest
    wysylany z centrali tylko z bramki VOIP, w firmie telefon jest tylko z
    VOIPa.

  • 4. Data: 2010-06-28 21:45:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-28 22:32, Mariusz pisze:

    > Sygnal jest wysylany bo telefony pokazuja CID, poza tym sygnal nie jest
    > wysylany z centrali tylko z bramki VOIP, w firmie telefon jest tylko z
    > VOIPa.

    Weź pod uwagę prawdopodobienstwo, że CID z bramki może nie trzymać norm.

  • 5. Data: 2010-06-29 07:02:44
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Musisz sprawdzić numer modemu od spodu obudowy, tak z pamięci piszę końcówka
    numeru powinna być -02, a jeśli jest -00 to nie ma CID.
    Pisałem o tym tutaj kilka lat temu, poszperaj.

    -----

  • 6. Data: 2010-06-29 16:21:19
    Od: Mariusz <a...@w...pl>

    666 pisze:
> [...]
    > numeru powinna być -02, a jeśli jest -00 to nie ma CID.
    > Pisałem o tym tutaj kilka lat temu, poszperaj.

    To chyba mam pecha, moj modem ma numer 995663-00, jezeli to ten to nie
    ma CIDu
    Chyba jednak lepiej mi zainwestowac w modem ISDN bo do takiej linii mam
    rowniez dostep.
    Czy modemy US.Robotics Message tez potrafia miec lub niemiec CallerID ?
    czy moze jednak tutaj ma kazdy ?

  • 7. Data: 2010-07-03 11:24:00
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Z tego co pamiętam powinno być -02.
    Same modemy były bardzo fajne (jedynie czasem oprogramowanie sekretarki dostarczane
    przez osobne firmy potrafiło nie działać
    prawidłowo).
    Możesz poszukać na europejskim ebay za psi pieniądz.

    -----

    From: "peweks"

    | Posiadam teraz Message rowniez z koncowka 00 i tez nie chce dzialac CallerID , Moj
    ProduktID to 99566800

  • 8. Data: 2010-07-03 11:36:02
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mogłem się pomylić z pamięci, to zdaje się końcówka -01 ma być lub literka -B na
    końcu.

    W każdym bądź razie 00 nie ma CID.
    www.usr-emea.com/products/p-dialup-product.asp?prod=
    hom-messv92-ex&loc=unkg

    Pozdrawiam

    -----

    "30/01/03
    Thank you for contacting U.S.Robotics. Your satisfaction is of the utmost importance
    to us.
    This modem does not support caller-id.
    Should you require further assistance from us, please feel free to send us another
    message or contact us on the following UK number
    +44870 8444546.
    Sincerely,
    Conor
    US Robotics Technical Support
    http://www.usr.com

  • 9. Data: 2010-07-03 11:42:38
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    O ile pamiętam Message powinien mieć na końcu numeru literkę B (5668B)
    www.usr-emea.com/support/s-prod-template.asp?loc=unk
    g&prod=5668b

    -----

  • 10. Data: 2010-07-03 23:21:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    ąćęłńóśźż <a...@i...pl> writes:

    > O ile pamiętam Message powinien mieć na końcu numeru literkę B (5668B)

    Z tym ze takie z CallerID byly powszechne, w odroznieniu od Sportsterow
    X2 i wczesniejszych. Nie pamietam jak to bylo z (oryginalnymi) Flashami
    (tymi z pamiecia flash SMD, X2 stawal sie Flashem po wymianie pamieci
    - byla w podstawce).

    Tzn. one wszystkie mialy CallerID, ale wczesniejsze byly
    niekompatybilne. Nie mam bladego pojecia na czym polegala roznica, ktos
    to moze badal?
    --
    Krzysztof Halasa