  • Data: 2014-11-27 20:35:21
    Temat: Re: [OT] Re: Zyxel NSA310S
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/11/2014 09:27, Stregor wrote:

    > A tutaj to nie wiem czy telewizor sobie poradzi. Obsługuje lokalne zasoby
    > po USB typu pendrive na FAT i serwery DLNA.

    Ja mam WD TV Live zamiast Smart TV podlaczone do TV.

    > NSA310S od 240 zł
    > NSA310 od 450 zł
    > NSA325V2 od 400 zł,
    > po szybkim reserczu na Alledrogo.

    Pytam bo widzialem wiele cen, np. Ciekawe dlaczego NSA310 jest drozszy od S?

    > Z drugiej strony - może lepiej wyjść od jakiegoś media playera, gdzie
    > funkcje NAS są szczątkowe, ale do moich potrzeb wystarczą?

    NAS moze chodzic cala dobe, i malo pradu zre. Podlaczony do netu ma oprocz
    DLNA sciagarke torrentow, btsync (rodzaj chmury), uploader plikow do flickr
    i youtube (zostawiasz na noc i sie uploaduje), google drive, dropbox, emule
    i wiele innych.