  • Data: 2014-11-29 09:34:40
    Temat: Re: Zyxel NSA310S
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/11/2014 21:45, nadir wrote:

    > Ja akurat mam tam dwa terabajtowe dyski ale za to różnych producentów,
    > jeden Samsunga, drugi Hitachi. Dysk zewnętrzny podłączony jest przez kabel
    > SATA/eSATA i najzwyklejszy zasilacz z wtyczką molex, do tego przejściówka
    > zasilania molex/sata.
    > Taka trochę rzeźba wyszła bo miało to być tylko testowo uruchomione ale
    > działa już od ponad roku i jest OK.

    Ja tez mam dysk podlaczony przez eSATA ale maja rozne pojemnosci i
    szybkosc. Obawiam sie ze jesli nawet kupie drugi identyczny dysk
    to waskim gardlem bedzie procesor. Wczoraj kopiowalem ok. 1/2 TB
    jednoczesnie na 2 dyski w NAS i procesor chodzil na 100%.
    Mma dylemat w co lepiej zainwestowac, bo moge zamiast tego dokupic dysk do
    peceta i tez ustawic RAID 0.