  • 51. Data: 2013-03-29 10:35:15
    Temat: Re: [OT] Re: Święta???
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 09:46, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 29 Mar 2013 08:48:03 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)
    > Bo dzwonie w jednym miesiacu 50m, w innym 100, transmituje 5M miesiecznie,
    > ale na urlopie 500M, czasem jestem w roamingu ... i co polecasz aby jak
    > najmniej placic ?

    Nie jestem doradcą "kluczowego klienta" (czy jak to się nazywa).

    > Nic ? Ale wiesz - ja 2 czy 3 lata temu przeszedlem na abo za 15 zl :-)
    > I co mnie wk* do doplata za internet ...

    No właśnie, czyli płacisz więcej...

    > Ktora sie zmniejsza z kazdym miesiacem.

    No, dużo się zmniejszy jak taką 2 letnią rozwiążesz po
    6 miesiącach...

    > I w ramach walki mozna "dostac" telefon ?

    W interesie operatora jest byś tam myślał.

    ^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Powiedz gdzie mam sie przeniesc, to pogadamy konkretniej.

    Nie jestem doradcą "kluczowego klienta" i mogę tylko powtórzyć
    podkreślone.

  • 52. Data: 2013-03-29 11:43:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 10:35:15 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > (...)
    >
    > Nie jestem doradcą "kluczowego klienta" (czy jak to się nazywa).

    Ale uparcie twierdzisz ze ja nie "dostane" telefonu za darmo.
    Udowodnij :-P

    > No właśnie, czyli płacisz więcej...

    Wiecej niz gdzie ?

    > No, dużo się zmniejszy jak taką 2 letnią rozwiążesz po
    > 6 miesiącach...

    A to za pol roku ceny tak spadna ?
    Bo ja raczej licze ze oferta dobra dzis, za rok tez bedzie przyzwoita.

    > W interesie operatora jest byś tam myślał.

    To maja tez inne srodki do walki ?

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie jestem doradcą "kluczowego klienta" i mogę tylko powtórzyć
    > podkreślone.

    Tylko widzisz, ja nie jestem typowy odbieracz reklam z TV, ale sobie po
    prostu policzylem rozne warianty. I wychodzi mi na to ze moge "dostac"
    telefon. Jako ze jestem z natury ostrozny, to na razie nie wzialem :-)

    Bo dalej wychodzi mi ze w mbanku bedzie nieco lepiej ... tylko lekko mnie
    odstrasza zapis "promocja do 20 kwietnia 2013" czy jakos tak.
    Wiem ze zapewne bedzie przedluzona, jak to juz od paru lat sie dzieje ...
    ale moze jednak poczekac tych pare tygodni ? :-)

    J.

  • 53. Data: 2013-03-29 12:17:46
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 11:43, J.F. pisze:

    > Ale uparcie twierdzisz ze ja nie "dostane" telefonu za darmo.

    LOL - wręcz przeciwnie. Ty się upierasz, że Ty niby "dostaniesz"
    za darmo, a ja twierdzę, że klienci wcale nie dostają telefonów
    za darmo - najwyżej tak im się wydaje.

    > Wiecej niz gdzie ?

    Więcej niż w abonamencie, skoro musisz do tego dopłacać.

    > A to za pol roku ceny tak spadna ?

    Kto wie - jednak gdyby się warunki zmieniły itd. to umowa jest
    wiążąca.

    > Bo ja raczej licze ze oferta dobra dzis, za rok tez bedzie przyzwoita.

    ROTFL - naiwny jesteś. Porównaj sobie np. oferty z zeszłego roku
    i oferty obecne.

    > Tylko widzisz, ja nie jestem typowy odbieracz reklam z TV, ale sobie po
    > prostu policzylem rozne warianty. I wychodzi mi na to ze moge "dostac"
    > telefon. Jako ze jestem z natury ostrozny, to na razie nie wzialem :-)

    To podpisz lojalkę i ciesz się, że go "dostałeś". Możesz później go
    opylić na alledrogo i napisać, że dopłacili do abonamentu. Tylko nie
    pisz, że "klient dostaje aparat od operatora"...

  • 54. Data: 2013-03-29 12:53:23
    Temat: Re: Święta???
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Mar 2013 23:35:54 +0100 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    news napisał:

    > "nakazać"?
    > Bo właśnie numer z "proszeniem" jest stosowany np. przy podatkach
    > (a co najmniej pojawiały się takie opisy), kiedy w procedurze nie ma
    > stosownej regulacji pozwalającej na żądanie ze strony US.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    co jest IMHO naduzyciem. Bo "proszenie" ze strony organu władzy może być
    odczuwane przez obywatela jako nakaz.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2013-03-29 13:43:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 12:17:46 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > ROTFL - naiwny jesteś. Porównaj sobie np. oferty z zeszłego roku
    > i oferty obecne.

    Ja tam akurat roznicy wiekszej nie widze, ale powiedzmy ze inni
    dostrzegaja.
    No to niech sobie wezma - ale rok minal, kary juz tylko polowa.

    > To podpisz lojalkę i ciesz się, że go "dostałeś". Możesz później go
    > opylić na alledrogo i napisać, że dopłacili do abonamentu. Tylko nie
    > pisz, że "klient dostaje aparat od operatora"...

    A ty ciagle piszesz ze mi sie cos wydaje, a linka do cennika nie podasz.

    J.

  • 56. Data: 2013-03-29 15:03:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-29 13:43, J.F. pisze:

    > Ja tam akurat roznicy wiekszej nie widze, ale powiedzmy ze inni
    > dostrzegaja.

    A co ja ci poradzę, jak poruszasz się w okolicach abonamentu za
    15zł i za kawałek internetu dopłacasz?

    > No to niech sobie wezma - ale rok minal, kary juz tylko polowa.

    Ale co mają brać? Właśnie chodzi o to by nie brać długoterminowej
    lojalki i mieć możliwość wyboru. Możliwe tylko bez sprzętu za 1zł.

    > A ty ciagle piszesz ze mi sie cos wydaje,

    Zaprzeczę - od początku piszę, że nieprawdą jest, jakoby operatorzy
    "dawali" aparaty telefoniczne. Klienci za nie płacą na różne sposoby.
    To, że tobie się wydaje, że go "dostajesz" to manewr marketingowy.
    Jak widać skuteczny. Znaczy ja nie mam nic przeciwko by operatorzy
    tak postępowali, ale to nadal nie jest coś za darmo.

    > a linka do cennika nie podasz.

    Cennika czego?

  • 57. Data: 2013-03-29 15:12:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 15:03:21 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > A co ja ci poradzę, jak poruszasz się w okolicach abonamentu za
    > 15zł i za kawałek internetu dopłacasz?

    Nic nie poradzisz ? No to ja dalej bede uwazal ze moge dostac telefon za
    darmo. Obecnie. No prawie za darmo :-)

    > Ale co mają brać?

    Te rzekome oferty, co to teraz sa, a rok temu ich nie bylo.

    > Właśnie chodzi o to by nie brać długoterminowej
    > lojalki i mieć możliwość wyboru. Możliwe tylko bez sprzętu za 1zł.

    A moze jakis konkretny przyklad, jaka taryfe bys dzis wybral, i o ile
    lepsza od taryfy ktora bys wzial rok temu.

    > Cennika czego?

    Cennika oferty dla mnie, w ktorym zaplace mniej niz biorac "darmowego"
    telefonu.

    J.

  • 58. Data: 2013-03-29 15:36:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-29 15:12, J.F. pisze:

    > Nic nie poradzisz ? No to ja dalej bede uwazal ze moge dostac telefon za
    > darmo. Obecnie. No prawie za darmo :-)

    No i o tym pisałem.

    > Te rzekome oferty, co to teraz sa, a rok temu ich nie bylo.

    To nie są rzekome oferty. No i nie trzeba na tak długo umów podpisywać.

    > A moze jakis konkretny przyklad, jaka taryfe bys dzis wybral, i o ile
    > lepsza od taryfy ktora bys wzial rok temu.

    Zamiast 100MB limitu np. 500MB? Zamiast limitu rozmów w ogóle (w sensie
    pakietu), limit tylko do innych sieci?

    > Cennika oferty dla mnie, w ktorym zaplace mniej niz biorac "darmowego"
    > telefonu.

    Nie jestem doradcą "kluczowego klienta" za 15zł.

  • 59. Data: 2013-03-29 19:24:19
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-29 15:03, Artur Maśląg pisze:
    > A co ja ci poradzę, jak poruszasz się w okolicach abonamentu za
    > 15zł i za kawałek internetu dopłacasz?
    Ale telefon dostał. :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.