    Date: Fri, 29 Mar 2013 15:03:21 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Re: Święta???
    <kiss0t$k08$1@mx1.internetia.pl> <kit0a0$12bg$1@news2.ipartners.pl>
    <kit1pd$7gs$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1303262216090.1532@quad>
    <kitag3$obf$1@node1.news.atman.pl> <kitglf$u90$1@node1.news.atman.pl>
    <kiu77o$8em$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@4...net>
    <51535f14$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <1cgqhnfwxlewt.1wq6q3vpvqnv0$.dlg@40tude.net>
    <kj0rnt$pg9$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@4...net>
    <kj3gvk$3a7$1@node1.news.atman.pl>
    <1vjnctbs8zx41$.177ccxq6gij8u$.dlg@40tude.net>
    <kj3n8k$k6j$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@4...net>
    <kj3t8r$q42$1@node2.news.atman.pl>
    <1hosftv9udm2o$.hn3qr86dk0kw$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2013-03-29 13:43, J.F. pisze:

    > Ja tam akurat roznicy wiekszej nie widze, ale powiedzmy ze inni
    > dostrzegaja.

    A co ja ci poradzę, jak poruszasz się w okolicach abonamentu za
    15zł i za kawałek internetu dopłacasz?

    > No to niech sobie wezma - ale rok minal, kary juz tylko polowa.

    Ale co mają brać? Właśnie chodzi o to by nie brać długoterminowej
    lojalki i mieć możliwość wyboru. Możliwe tylko bez sprzętu za 1zł.

    > A ty ciagle piszesz ze mi sie cos wydaje,

    Zaprzeczę - od początku piszę, że nieprawdą jest, jakoby operatorzy
    "dawali" aparaty telefoniczne. Klienci za nie płacą na różne sposoby.
    To, że tobie się wydaje, że go "dostajesz" to manewr marketingowy.
    Jak widać skuteczny. Znaczy ja nie mam nic przeciwko by operatorzy
    tak postępowali, ale to nadal nie jest coś za darmo.

    > a linka do cennika nie podasz.

    Cennika czego?