  • 11. Data: 2013-03-26 22:24:48
    Temat: Re: Święta???
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Mar 2013 21:42:44 +0100 osobnik zwany frank drebin
    napisał:

    > Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > szukają w bazie kradzionych telefonów

    nie mają prawa tak wyrywkowo. Muszą mieć "uzasadnione podejrzenie"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-03-26 22:26:44
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > niewinni a złodzieje mogą się cieszyć brakiem "sprawdzania" :) To tak jak
    > z tym zakazem picia alkoholu w miejscach publicznych. Lumpy co stali u
    > mnie przed sklepem zanim wprowadzili przepis stoją nadal i srają na zakazy
    > a ludzie kulturalni co by chcieli sobie w parku na ławeczce raz na jakiś
    > czas otworzyć kiegoś dobrego importowanego double bocka to już tego zrobić
    > nie mogą, bo będą się poczuwali i popierali zakaz :) Uwielbiamy kontrolę,
    > czujemy się w tedy jak u mamusi, która się nami opiekuje i za nas myśli,
    > ale mamy w dupie to, że ograniczamy własną

    nie pisałem że lubię tylko że popieram. Jakiś procent (pewnie nikły)
    kradzionych telefonów, narzędzi, odtwarzaczy itp wraca do właścicieli i o to
    chodzi. Natomiast jakby powiedział, że chce obejrzeć mój portfel to bym
    grzecznie odmówił. I tyle w temacie kontroli.

  • 13. Data: 2013-03-26 22:36:51
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > nie mają prawa tak wyrywkowo. Muszą mieć "uzasadnione podejrzenie"

    dlatego grzecznie spytał.

  • 14. Data: 2013-03-26 22:52:21
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Bo Policja to nie Straże WiejskoMiejskoGminnoSołtysowe. Po nich można
    > się ludzkich odruchów spodziewać.

    Taa... np. kilka dni temu pogoni po wyprzedzeniu jadących nie więcej niż
    30 km/h chłopców patrolowców. Bo "oni mają czas do 20-tej" to po co ja
    się spieszę? :-/

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 15. Data: 2013-03-27 00:20:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    > Ale pytanie jest zasadne - skoro sprawdzają telefon nie na podstawie
    > tego że "namierzyli", bo np. dzwonił w czasie jazdy, ale że posiadacz
    > sam go pokazuje.
    > Niby wiadomo że przestępcy potrafią być "inteligentni inaczej",
    > ale bez przesady.

    Ale mogłeś ten telefon kupić w komisie lub na allegro, więc takie
    sprawdzanie ma sens nawet u uczciwych. Podobno w Polsce ok 10% telefonów
    jest z nieprawego łoża a nie każdy kupuje nowy telefon w sklepie lub dostaje
    od operatora.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 16. Data: 2013-03-27 00:53:38
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 26.03.2013 22:24, masti wrote:

    > nie mają prawa tak wyrywkowo. Muszą mieć "uzasadnione podejrzenie"

    Trochę paragraf 22, ale niechęć w okazaniu numeru IMEI uzasadnia
    podejrzenie, że z telefonem jest coś nie tak ;)

    Michoo

  • 17. Data: 2013-03-27 02:06:01
    Temat: [OT] Re: Święta???
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-27 00:20, Ergie pisze:
    > [...] lub
    > dostaje od operatora.

    Jakie, k***a, "dostaje"? :-)
    U operatora to kupuje i to z nawiązką i "przywiązką". :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 18. Data: 2013-03-27 08:31:04
    Temat: Re: [OT] Re: Święta???
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-27 02:06, R2r pisze:

    > Jakie, k***a, "dostaje"? :-)

    Aż mnie trzęsie jak słyszę "dostaje od operatora" ;)

    > U operatora to kupuje i to z nawiązką i "przywiązką". :-D

    Stąd ja np. od jakiegoś czasu wolę kupić co mi pasuje
    i dobrać abonament na krótki okres czasu, a nie bawić
    się w wieloletnie lojalki (aparat spłacić trzeba, a w ostatnim
    czasie sporo zmian było w prawie telekomunikacyjnym, opłatach itd.)
    i później się dowiedzieć, że operator po kilkunastu latach ma
    klienta w d*** :)

  • 19. Data: 2013-03-27 09:01:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-26, frank drebin <b...@v...pl> wrote:

    > mam 44 i wyglądam poważnie. Ale pan grzecznie zapytał czy mam telefon i
    > zwyczajnie mogłem powiedzieć że nie mam,

    A wtedy by poprosil zebys wysiadl i kazal wyjac wszystko z kieszeni.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2013-03-27 09:04:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-26, masti <g...@t...hell> wrote:

    > nie mają prawa tak wyrywkowo. Muszą mieć "uzasadnione podejrzenie"

    Tylko widzisz, to ze nie maja prawa i musza to tylko w teori, bo w
    praktyce to jest gownoprawda. Nie wiem czy czytales moja historie
    jak przetrzepali mi plecak, kieszenie i portfel, sprawa zgloszona w KSP,
    odpowiedz z komendy W-wa Wola - wspomniana sytuacja nie miala miejsca.

    --
    Artur
    ZZR 1200