  • 1. Data: 2009-10-06 07:11:52
    Temat: Pomoc w wyborze
    Od: goto <m...@m...com>

    Witam grupowiczów,

    Mam prośbę o pomoc w wyborze dwukołowego środka transportu do
    poruszania się głównie po mieście. "Mam" w domu BMW F800GS, ale moim
    zdaniem (mimo, że jestem duży: 187 cm, 110 kg) ten motocykl jest zbyt
    duży i wysoki na jazdę po mieście. Parę lat temu miałem cudowny
    motorek Yamaha TW 125, ale niestety miał on zbyt mało mocy, żeby
    bezpiecznie i przyjemnie się nim poruszać. Chciałbym kupić coś za
    około 5000. Pewnie wolałbym, żeby to nie był skuter. Najbardziej by mi
    pasowało jakieś enduro 250 - 400 cm, którym latem mógłbym pojeździć po
    bezdrożach, ale obawiam się że taki motocykl kiepsko się sprawuje na
    mokrym asfalcie.

    Ponieważ w tematyce motocyklowej jestem raczej zielony proszę Was o
    pomoc. Mam nadzieję, że będziecie mi w stanie polecić coś ciekawego,
    co można kupić używane w dobrym stanie.

    Pozdrawiam,
    Goto

  • 2. Data: 2009-10-06 08:11:42
    Temat: [OT] Re: Pomoc w wyborze
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    goto pisze:
    > jestem duży: 187 cm, 110 kg) [...]najbardziej by mi
    > pasowało jakieś enduro 250 - 400 cm, którym latem mógłbym pojeździć po
    > bezdrożach,

    schudnij chłopie!

    p.s. dlaczego wśród motocyklistów jest tak dużo otyłych?

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-10-06 08:26:14
    Temat: Re: Pomoc w wyborze
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 6 Paź, 09:11, goto <m...@m...com> wrote:
    >"Mam" w domu BMW F800GS, ale moim
    > zdaniem (mimo, że jestem duży: 187 cm, 110 kg)
    > ten motocykl jest zbyt duży i wysoki na jazdę po mieście.

    Nie wygłupiaj się - to jest idealny motocykl do jazdy po mieście:
    lekki, wąski, zwinny, z kopem, świetnym zawieszeniem, dużym prześwitem
    i dużym przednim kołem. Czego można chcieć więcej? Potrzebujesz
    najwyżej trochę praktyki.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 4. Data: 2009-10-06 08:49:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Oct 2009 00:11:52 -0700, osobnik zwany goto
    wystukał:

> [...]
    > się głównie po mieście. "Mam" w domu BMW F800GS, ale moim zdaniem (mimo,
    > że jestem duży: 187 cm, 110 kg) ten motocykl jest zbyt duży i wysoki na

    chopie to bardzo fajna maszynka na miasto. Ja tam latam trochę większym,
    przy Twoich parametrach wagowych, i jakoś nie mam problemów w mieście.
    Trenuj, trenuj i jeszcze raz trenuj :)

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2009-10-06 08:52:27
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 6 Paź, 10:11, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > schudnij chłopie!
    >
    > p.s. dlaczego wśród motocyklistów jest tak dużo otyłych?

    Nie przesadzaj ;-)

    http://media1.break.com/dnet/media/2008/3/41mar18-bi
    g-biker.jpg

    --
    Artur

  • 6. Data: 2009-10-06 08:54:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Nie przesadzaj ;-)
    >
    > http://media1.break.com/dnet/media/2008/3/41mar18-bi
    g-biker.jpg

    no i wziął i potwierdził pytanie pidżeja, zamiast obalić... złe słowo.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 7. Data: 2009-10-06 09:12:06
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    gildor pisze:

    g-biker.jpg

    > no i wziął i potwierdził pytanie pidżeja, zamiast obalić... złe słowo.

    "obalić" to złe słowo?!?! a jaki jest dobry zamiennik tego słowa?

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-10-06 09:20:23
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    masti napisał(a) :
> [...]
    > chopie to bardzo fajna maszynka na miasto. Ja tam latam trochę większym,
    > przy Twoich parametrach wagowych, i jakoś nie mam problemów w mieście.

    Potwierdzam. Każdym się da spoko. Reszta to psychika.

    --
    pozdr
    Wieca

  • 9. Data: 2009-10-06 09:21:04
    Temat: Re: [OT] Re: Pomoc w wyborze
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    (pj) napisał(a) :
    > schudnij chłopie!
    > p.s. dlaczego wśród motocyklistów jest tak dużo otyłych?

    Jak to ? Ja jeszcze żadnego nie widziałem.

  • 10. Data: 2009-10-06 09:34:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > "obalić" to złe słowo?!?! a jaki jest dobry zamiennik tego słowa?

    w zależności od okoliczności: wypić lub przewrócić. jak się przewróci,
    to trzeba postawić.