  • Data: 2019-10-06 14:15:35
    Temat: Re: [OT] Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: AK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-06 13:58, g...@g...com wrote:
> [...]
    [...]
    > czy to jest aby najlepsza strategia "zmieniania świata na lepsze", albo czy spośród
    osób się tutaj wypowiadających jej zdaniem Ty należysz do tych o najwyższej kulturze
    dyskusji.

    Heh. Nie mam ambicji zmienia "swiata na lepsze" :).
    Glupcow i BUCow nie da swe zmienic.
    Szansa jest jedynie dla zupelnie nielicznych, ktorzy
    "sie zapedzili"/poddali sie "owczemu pedowi" kolejnej
    "political correctness" w IT:).

    > ?

    No coz. Tak myslalem. Nie zrozumiesz.

    > Całkiem niedawno na tej grupie ktoś napisał coś takiego:

    Nie rozumiem co ma jedno z drugim wspolnego?

    > ``Najwazniejsze: Trzeba robic wszystko w zyciu z mysla
    > "pro publicobono" (a nie tylko o wlasnej d..pie).
    > Tak robila moja Mama i Tata (nawet po powrocie z Syberii
    > - tak robil do konca - nielatwego zycia).''
    >
    > Przeczytaj i przemyśl to sobie w zestawieniu z tym, co przed chwilą napisałeś.

    Przeczytalem i przemyslalem. No i jakos nijak mi nie wyszlo,
    ze glupocie i BUC-owatosc nie nalezy sie przeciwstawiac/obnazac ją?

    AK