eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOdejście z Plusa - szczegóły › Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Date: Sat, 13 Jun 2009 21:30:45 +0200
    Organization: -
    Lines: 18
    Message-ID: <4...@4...com>
    References: <h0u6po$f3q$1@inews.gazeta.pl> <h0uavv$7vp$1@news.onet.pl>
    <h0uncr$lqt$1@news.task.gda.pl> <h0vk6n$n42$2@inews.gazeta.pl>
    <h0vne4$4ep$2@news.interia.pl> <h100vu$bed$2@inews.gazeta.pl>
    <h1025n$gfd$2@news.interia.pl> <h107pd$bed$3@inews.gazeta.pl>
    <h1090h$ocg$1@news.interia.pl> <h10apj$bed$7@inews.gazeta.pl>
    <h10ciq$bpq$1@news.onet.pl> <h10l5c$6t6$2@inews.gazeta.pl>
    <h10krj$6h2$3@news.interia.pl> <h10njl$6t6$3@inews.gazeta.pl>
    <h10nue$a6v$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1244920373 17158 82.143.187.50 (13 Jun 2009 19:12:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Jun 2009 19:12:53 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    X-Authenticated-User: jjjfox % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:973509
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 13 Jun 2009 19:44:29 +0200, Valdi.Pavlack wrote:
    >"Flo" news:h10njl$6t6$3@inews.gazeta.pl
    >> No i jeszcze jedno. Od jakiegoś czasu nie pracuję już w Orange, a pomimo
    >> tego moi byli klienci dzwonią do mnie na numer prywatny abym doradził
    >> lub odpowiedniego KKB polecił.
    >
    >Co to oznacza? że byłeś dobry w tym co robisz/robiłeś. Boli fakt, że tacy
    >jak ty są w mniejszości a co za tym idzie skutecznie potrafią zrazić
    >człowieka do danej sieci.

    No ale widzisz jak to wygladalo: w efekcie jego pracy klient zaplacil
    mniej. To byl dobry czy byl zly w swojej pracy ? :-)

    Spadek rachunkow klienta jest wymierny, jego chec do zmiany operatora
    niewymierna :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: