eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNajsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie › Re: [OT] Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: [OT] Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w
    sensownej cenie
    <5c2cbcf4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2cc432$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e62dc$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <q0loql$oie$1@node2.news.atman.pl>
    <5c2e70c3$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e7bce$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e8233$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <c05n0gyn8as7.15kj3qk9jswof$.dlg@40tude.net>
    <5c2e9945$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <mb3rskwk1j9q.16yox69cfdayo$.dlg@40tude.net>
    <4726867953$20190104232109@squadack.com>
    <q0qvec$j9d$1@node2.news.atman.pl>
    <1270486374$20190105210315@squadack.com>
    Date: Sat, 5 Jan 2019 21:19:31 +0100

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Dwumlask to był pomysł niejakiego Jana B., masowo produkującego
    > "książki" składające się z wydruku plików dołączanych do
    > kompilatorów i bardzo małej ilości treści własnej.
    > Powszechnie znany z używania w przykładach "I am Jan B.".

    Przez długie lata zmagał się z chorobą i po prostu potrzebował
    pieniędzy na terapię. Wydawnictwa chętnie brały właśnie takie
    produkcje, więc on ich szybko dostarczał w znaczących ilościach.

    Ja go znam (mniej powszechnie) również od lepszej strony, między
    innymi bardziej własnotreściwyej literatury. Ponadto stworzył
    kilka krótkich zdań mocno nasyconych ągonkami, które do dzisiaj
    można czytać (lub pisać) na pl.test.

    Jarek

    --
    Wy mnie znacie może z dobrej strony, ale jeszcze mnie poznacie i ze
    złej strony. Nie myślcie sobie, że nie umiem być zły! Ja potrafię