  • 61. Data: 2009-10-24 10:13:11
    Temat: Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: "Muti" <m...@p...media.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hbs0gb$13j$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Phi, przednionapędowy econobox ...

    Vectra w moim mniemaniu to totalny syf a wykońćznei amerykanów jest jeszcze
    gorsze ....

  • 62. Data: 2009-10-28 09:20:29
    Temat: [OT] Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: n...@s...com

    On Thu, 22 Oct 2009 22:33:27 +0200, "Mustafa" <M...@B...xx>
    wrote:

    >Teraz powinien wystapic Kuczu i powiedziec, ze ten model produkowany jest w
    >Chinach heheheh :D

    A Ty jesli dobrze pamietam sie odgrazales ze za 2-3 miesiace wszystkim
    pokazesz ze az oko zbieleje (czyli chyba jakos tak teraz mialo
    wypasc). Pozniej zniknales. Pokazales juz? Bo mam wrazenie ze nie
    wszystkie posty widze :(

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 63. Data: 2009-10-28 15:29:35
    Temat: Re: [OT] Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >A Ty jesli dobrze pamietam sie odgrazales ze za 2-3 miesiace wszystkim
    >pokazesz ze az oko zbieleje

    A co Ty taki z nagla chetny do ogladania, a?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 64. Data: 2009-10-28 18:00:26
    Od: n...@s...com

    On Wed, 28 Oct 2009 16:29:35 +0100, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    >A co Ty taki z nagla chetny do ogladania, a?

    Jak z nagla, jak z nagla! Ja chetny jestem, ale nie chcialem kolegi
    pospieszac bo liczylem ze trud wlozony w spokojne oczekiwanie sie
    oplaci. A tu zima idzie, a Mustafa milczy.
    Albo, ze co gorsza! Ominelo mnie to !

    pozdr
    newrom