  • 131. Data: 2015-11-21 17:58:39
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

> [...]
    takowal-spiewaka-palikot-pomogl-antysemickim-wpisem

    > Masz urojenia.
    > Nie masz pojęcia kim są moi ulubieńcy.
    >
    > Masz jeszcze jakieś insynuacje w zanadrzu?

    A co mnie to obchodzi kim sa twoi ulubiency ?
    Gdy widze kompletnego nienawistnego durnia to nie interesuje mnie kompletnie:
    1) na kogo glosuje 2) w co wierzy 3) "co ma na mysli".
    Duren to duren. Durnowatosc jest ortogonalna i chocbyc juz kazdy swoj glos
    oddal PiS do konca swego zycia to i to tak nic nie zmieni :)

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    %97 :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 132. Data: 2015-11-21 18:04:34
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Znowu masz atak z urojeniami?

    :))

    > Więc dlaczego głosowałeś na PiS?
    > Baran jesteś i tyle, kompletnie nie rozumiesz rzeczywistości w której żyjesz.

    Durniu patentowany. Bo PC/PiS/Kaczynscy _zawsze_ do tego dazyl(i) !.
    Wiecej, _od zawsze_ chcial rowniez _stalej_ obecnosci wojskowej
    NATO w Polsce (bo tylko to mogloby nas uratowac - teraz juz za pozno...
    odbywa sie wlasnie druga Jalta, na razie tyczy Ukrainy.) po tym gdy Tusk
    w Swieto Niepodleglosci USA (sic!) odrzucil w chamskich ironicznych
    slowach tarcze antyrakietowa juz wywalczona/przyklepana przez
    Waszczykowskiego w rozmowach z Amerykanami.

    > A na czym ta "odwaga" miałby polegać? Zamierzasz mnie pobić? Naślesz kolegów?
    > Mam się czego bać?

    No wlasnie na tym, ze chetnie dalbym ci w morde za te (obrazajace mnie
    i moja wiare) kompletnie nieuprawnione slowa. Tak zwyczajnie. To co spotkamy sie ?
    Bo wiesz.. ja jestem takim chrzescijaninem, ze jak mnie uderza w policzek
    to oddaje w oba. Boisz sie honorowo dostac w morde ? :)

    > A _MY_ nie... My tu tylko przejazdem...
    > Skoro ty jesteś Polakiem, to kim ja jestem?

    Ty jestes przede wszytskim zwyklym niedouczonym idiota :).
    _Pelnoprawnym Polakiem_ idiota.
    Idioci jednak nie powinnio decydowac o tak waznych rzeczach jak Panstwo.
    To zbyt powazna sprawa.
    (poszukaj sobie entomologii slowa "idiota" - uwaga, uprzedzam: tu jest haczyk
    na potwierdzenie twej fanatycznej nienawisci zalewajacej ci ee. rzeczywistosc
    - znajdz go wpierw jesli jestes w stanie:)

    > Czy każdy kto nie głosował na PiS nie jest Polakiem?

    Alez jest!
    Tyle, ze po "rzadzach" PO, trzeba byc niespelna rozumu aby na
    _kogokolwiek_ z tzw "salonu" glosowac. Tylko tyle :)

    > Nie muszę.
    > Hitler też twierdził, że muszą się z tym pogodzić.
    > Jedni się pogodzili, inni nie.

    Masz wiecej w sobie z Hitlera (nienawisc) niz caly znany mi PiS :)

    > Nie zrozumiałeś bo wyciąłeś cytat. W domyśle pytałem za jaką granicę chcesz
    wyjechać?

    Nie wiem jeszcze. Mnie lesbijki nie przeszkadzaja/nie zaszkodza :)

    > Jaki chory proces myślowy musiałeś przejść, żeby dojść do takiego wniosku? O
    umiejętności liczenia
    > z litości nie wspomnę...

    No jesli Twoi oddawali zycie, aby nie bylo Polski na wzor IIRP to ktoz
    to mogl byc inny jak nie "oficjery" LWP albo AL ? :)
    _Napewno_ nie AKowcy.

    > Wprawdzie nie moje, bo zasłyszane, ale jakże trafne:
    > "PiS to nie jest partia, to stan umysłu".

    Fakt., Nie Twoje. _NIC_ w tym co piszesz nie jest Twojego.
    Jednym z kalectw jest nieumejetnosc "uzyskania"/samodzielnego dojscia
    do wlasnego zdania. Tylko kalki. To tez cecha charakterystyczna "pokolenia
    lemingow". Tyczy w rownym stopniu zycia zawodowego (np rozne fanatyzmy
    tyczace j.,prog. technologii itp itd) co spraw politycznych/spolecznych.
    Ot taka "skaza genetyczna" tego pokolenia :( Przykre.

    > To typowe dla wyznawców PiSu, najpierw jakieś urojone insynuacje, a potem człowieka
    w obornik...
    > Smutne to...

    No smutne :(.
    Wezmy np. innego "zaburzonego". Np. takiego Niesiolowskiego.
    To typowy przyklad przemiany Motyla w poczwarke.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    96% :)

    Aaaa! Mowiles ze liczyc nie umiem? Conieco umiem :)

    450 miliardów złotych w błoto - "dorobek" Platformy Obywatelskiej

    187,6 mld zł - wyłudzenia podatku VAT w latach 2008-2015
    153 mld zł - wirtualne zasilenie ZUS ze środków OFE w 2014 r.
    80 mld zł - straty budżetu na cenach transferowych w latach 2007-2015
    10,5 mld zł - wzrost nakładów na zatrudnienie w administracji publicznej w latach
    2008-2012
    7 mld zł - straty budżetu z tytułu nierozstrzygniętej aukcji na częstotliwość LTE w
    2015 r.
    5 mld zł - wypłaty odszkodowań za jednorękich bandytów
    1,5 mld zł - budowa nieefektywnej e-administracji od 2012 r.
    1,26 mld zł - strata na Stadionie Narodowym
    700 mln zł - Gawron/Ślązak, czyli najdroższy patrolowiec świata
    800 mln zł - roczny koszt obsługi systemów informatycznych w ZUS
    > miliard złotych - straty na podwyższeniu akcyzy na papierosy i alkohol
    182 mln zł - koszty przygotowania budowy elektrowni atomowej (z której nastepnie
    zrezygnowano - akurat paradoksalnie dobrze).

    AK

    ---
    Avast.

  • 133. Data: 2015-11-21 18:10:28
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 17:58, AK pisze:

    >>> http://niezalezna.pl/73152-autorytety-iii-rp-lis-zaa
    takowal-spiewaka-palikot-pomogl-antysemickim-wpisem

    > A co mnie to obchodzi kim sa twoi ulubiency ?

    Nie wiem. Ty mi powiedz, bo ciągle coś zmyślasz.

    > Gdy widze kompletnego nienawistnego durnia to nie interesuje mnie
    > kompletnie:
    > 1) na kogo glosuje 2) w co wierzy 3) "co ma na mysli".

    Nie interesuje cię, a cały czas fantazjujesz wokół tych tematów. Ciekawe...
    Dużo czasu ci zajmuje to "nieinteresowanie się"?

    > %97 :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

    98%
    Jeszcze 2% i twoje szanse powrotu do zdrowia zmaleją do 0%

  • 134. Data: 2015-11-21 18:11:09
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Absolutnie tak nie myślę.
    > Co nie znaczy, że to zignoruję. Ja znam dość dobrze historię - ty najwyraźniej nie.

    Nie znasz _kompletnie_ historii.
    Tej prawdziwej (fakty), a nie podawanej na stronach GW.
    Nie nauczysz sie historri czytajac "prawde" z ksiazek wydanych w PRLu czy
    nawet w tzw IIIRP.
    To w wiekszosci zwykle klamstwa, przemilczenia i manipulacje.
    Nawet jeszcze dzis (choc juz niedlugo) na stronach prezydenckich:
    http://niezalezna.pl/73151-zbrodniarze-na-stronach-i
    nternetowych-najwyzszych-urzedow

    AK

    ---
    Avast.

  • 135. Data: 2015-11-21 18:14:12
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Nie interesuje cię, a cały czas fantazjujesz wokół tych tematów. Ciekawe...
    > Dużo czasu ci zajmuje to "nieinteresowanie się"?

    Ot lubie bawic sie idiotami i chamami :)
    Naprawde kompletnie nie interesuje mnie twoja "opcja polityczna".
    _W kazdej_ bylbys szkodliwy.

    AK

    ---
    Avast.

  • 136. Data: 2015-11-21 18:19:08
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Tak.

    > Oczywiście. Świadczy o tym, że ktoś na taką formułkę zasłużył.
    > Nie czuję potrzeby odpowiadania na każdy post, który pojawił się w usenecie.

    > Tylko na te, które uważam za istotne dla mnie.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Przeciez ty _prawie kazdy_ swoj post na usenecie tym konczysz.
    Nie mowie o twych odpowiedziach na moje (tych jest moze 10% z ogolu).
    Nie uwazasz ze taka twa "milosc do ludzi" jest oznaka "niedoskonalosci psychicznej" ?

    AK

    ---
    Avast.

  • 137. Data: 2015-11-21 18:43:11
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 18:04, AK pisze:

> [...]
    > Bo wiesz.. ja jestem takim chrzescijaninem, ze jak mnie uderza w policzek
    > to oddaje w oba. Boisz sie honorowo dostac w morde ? :)

    Czemu optymistycznie zakładasz, że pozwolę ci dać sobie w mordę?
    Głupotą jest bicie kogokolwiek, a już na pewno niehonorowo to jest bić
    starszego od siebie, więc jeszcze od tych wymachów się spocisz czy coś...

    > Idioci jednak nie powinnio decydowac o tak waznych rzeczach jak Panstwo.
    > To zbyt powazna sprawa.

    W pełni się z tobą zgadzam.
    Więc dlaczego głosowałeś na PiS?

    > Alez jest!
    > Tyle, ze po "rzadzach" PO, trzeba byc niespelna rozumu aby na
    > _kogokolwiek_ z tzw "salonu" glosowac. Tylko tyle :)

    To czemu głosowałeś na PiS?

    > Masz wiecej w sobie z Hitlera (nienawisc) niz caly znany mi PiS :)

    Chcesz powiedzieć, że nie wiesz na kogo głosowałeś?

> [...]

    > _Napewno_ nie AKowcy.

    Jaki chory proces myślowy musiałeś przejść, żeby dojść do takiego
    Zafiksowałeś się na tym LWP, AK... a ja myślałem o tym, żeby się wojna
    nie powtórzyła...
    Dla ciebie to zbyt banalne, albo zbyt skomplikowane żeby na to wpaść. I
    nie wiem co gorsze.

    > 96% :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

    Ile to już razem będzie?

  • 138. Data: 2015-11-21 18:47:30
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-21 15:31, AK wrote:
    > Hm.. Czyzbys na polityce/historii znal sie rownie "gleboko" co na
    > inzynierii jezyklow
    > programowania ?

    Zwykła obserwacja. Obok platformowego glupka jesteś druga osobą
    wprowadząjącą polityczne gówno na grupę. Tego tutaj nie było wcześniej,
    było grzecznie i miło. W dodatku o ile platformowy głupek robi to w
    sposób żałosny, to u Ciebie widać jakis żal do świata. Nie rozumiem
    dlaczego jestem (i inni) winny, że muszę wysłuchiwać obelg i jadu.
    Poglądy polityczne nieco to tłumacza, ale nie do końca.

    > Poza tym.
    > Jestes tym chamem i prostakiem ktory nabijal sie z: mego wieku, zdrowia
    > i bezrobocia

    Nie. Jestem poważnie zaniepokojony jak osoba mająca 60+ lat życia na
    karku potrafi z taka lekkością wpaść w skrajną hipokryzję
    charakterystyczną dla gimbusów (hipokryzja polega na: tak, pochodzisz z
    pokolenia budujacego z zapałem socjalizm, jeśli my 30-40 jesteśmy
    lemingami głosującymi na PO). Zaniepokojony ponieważ mnie też czeka ten
    wiek. O twoim zdrowiu nikt nie wiedział póki nie wypłakaleś tego na
    grupie a nastepnie nie pojawił się ani jeden post śmiejący się z tego.
    Ani jeden. Twoje bezrobocie nie zostalo do końca wyjaśnione, dalej nie
    wiemy czy mieszkasz w puszczy z wyboru czy z przymusu. Widzimy tylko
    narzekanie że nikt nie chce doświadczonego programisty za 10k+ co wcale
    nie jest wyoką ceną. To co najmniej *zastanawiające* bo praca jest, w
    tym zdalna. Z wieku nikt się nie śmiał. NIKT. Wygląda na to że masz
    sporo urojeń. Natomiast podtrzymuje tezę: jeśli ton w którym temperujesz
    młodszych przestawiasz również na stopie zawodowej - niczemu się nie
    dziwie. Twoj kierownik będzie młodszy i będzie lemingiem.

    Jesli uważasz że ktoś nabijał się z twojego zdrowia: przedstaw dowody.

    > Nie odzywam sie wiec do ciebie i licze na to samo z Twoje strony.

    Nikt nie liczy że zaczniesz znowu 80% tej grupy mieszać co trzeci post z
    błotem. Mówisz żem cham i prostak. Czasem trzeba też spojrzeć w lustro.
    Ja to robie codziennie. Pewno żem cham i prostak, ale przynajmniej zdaje
    sobie z tego sprawę.

    > Idz wiec sobie na to pl.comp.lang.c (to dobre miejsce dla fanatykow
    > C++:) i snuj dalej
    > te bajania o "wspanialosci" i "niezastapepowalnosci" umierajacego syfa
    > zwanego C++,

    Powinieneś po tylu latach zauważyć że jestem co najmniej daleki od
    kochania c++. Niestety twoje rady o c# są najzwyczajniej gówno warte w
    kontekście ogólnym. Twój c# nie sięgnął w żadną z moich niszy
    zawodowych. I nie rozwiązał żadnego problemu który mam. Jestem zmuszony
    do używania c++. Z rozkoszą przywitam cokolwiek innego, ale nie ma.
    Tupanie noga i pokazywanie FORTRANA na GEORGE nic nie pomaga. Ani
    trochę. Nie ma i już.

    > a do mnie sie wiecej nei odzywaj. Uprzejmie o to prosze.
    > Oczywiscie ciebie nie ptrzekona ktos kto w C/C++ pisze >25 lat, ale tez
    > poznal
    > ponad 10 innych jezykow programowania. Ty wiesz lepeij :) (jak kazdy
    > "leming" :)

    Dziwne. Mogę o sobie powiedzieć że od 30 lat pisze w różnych językach
    programowania i miałem okazję robić to w kilkunastu conajmniej w tym w 5
    zawodowo od jakiś 20 lat. Zdecydowana większośc "lemingów" ma podobne
    doświadczenia mimo ze mają dopiero 40+. Ale fakt, nie miałem okazji
    ładować oprogamowania do koralików ferrytowych. Więc możesz pogardzać i
    oblewać błotem. Tak jestem winien swego wieku, jak ostatni debil
    urodziłem się kiedy już zbudowaliście *wasz* socjalizm (uderzenie w
    hipokryzję, gdyby było to niejasne).

  • 139. Data: 2015-11-21 18:50:26
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    >.. a ja myślałem o tym, żeby się wojna nie powtórzyła...

    Jaka wojna ? Co ty pierdzielisz ?
    Dojscie PiS to wladzy to wojna ? :)
    Chyba odwalilo ci juz calkiem :(

    No ale dobrze... Byc moze czego nie dostrzegam.
    Naprawde mnie zaciekawial ta twoja logika.
    Rozwin temat.

    AK

    ---
    Avast.

  • 140. Data: 2015-11-21 18:54:15
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 18:19, AK pisze:

    > Przeciez ty _prawie kazdy_ swoj post na usenecie tym konczysz.

    Prawie.
    Widocznie w większości odpowiadam na takie posty, które na to zasługują.
    Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    > Nie mowie o twych odpowiedziach na moje (tych jest moze 10% z ogolu).
    > Nie uwazasz ze taka twa "milosc do ludzi" jest oznaka "niedoskonalosci
    > psychicznej" ?

    Nie, nie uważam tak.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr