  • 141. Data: 2015-11-21 19:12:56
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Zwykła obserwacja. Obok platformowego glupka jesteś druga osobą wprowadząjącą
    polityczne gówno na
    > grupę.

    Przeciez wlasnie dlatego zjechalem "glupka", ze wprowadza tu swoje chore urojenia.
    Tyle tylko ze Wy zamiast mnie ew. poprzec lub ew milczec napadliscie _wlasnie na
    mnie_
    bo napisalem zwyczajnie (glupkowi, nie Wam) ze glosowalem na PiS.
    _To_ (PiS) bylo dla was wyzwalaczem histerycznego napadu rodem z psychatryka :)
    Jakiegos totalnego malpiego obledu :)

    No przeciez to (ten PiS, to przyznanie sie do glosowania na PiS) byl _od poczatku_
    papierkiem lakmusowym moich "prywatnych sondaży"/prowokacji nad kondycja
    "pokolenia lemingow" (dzis 30-40) po takich rujnujacych panstwowosc i gospodarke
    (zadluzenie) latach jak 8lat PO.
    "Sondaż" dobiegl juz konca - wnioski mam pewne - choc nie dajace juz zadnej nadziei
    na zmiane tejze waszej kondycji. Tyle :) Reszta to technikalia :)
    Uspokoje cie. Wiem juz co chcialem, wiec zrobie to co trzeba - czyli z pelnym
    przekonaniem stad sobie pojde.
    Bedziesz znow mial spokoj i POwszechna jednosc pogladow politycznych hehe :)

    Dalej nie czytam, bo (tak jak ci juz powiedzialem) uwazam cie
    (z wymieninionych juz wzgledow) za skonczonego chama
    (takim chamem jest dla mnie _kazdy_ kpiacy sobie z czyjegosc wieku,
    zdrowia czy bezrobocia), a z takimi po prostu i zwyczajnie nie rozmawiam.
    Zegnaj Ayatollahu C++ :)

    PS1: Ktos kto jak ty uwaza, ze polityka to gowno, jest od niego glupszy
    Tak twierdzili starozytni Grecy. Nie ja.

    AK

    ---
    Avast.

  • 142. Data: 2015-11-21 19:18:33
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 18:50, AK pisze:

    > Jaka wojna ? Co ty pierdzielisz ?
    > Dojscie PiS to wladzy to wojna ? :)

    Dojście do władzy ludzi, którzy nienawidzą innych ludzi. Innych niż oni
    sami.
    I nie zrozumiałeś: od tego się zaczyna.

    > Chyba odwalilo ci juz calkiem :(

    Nie mam dla ciebie pocieszających wieści. Ludzi, dla których bieganie z
    karabinem nie jest szczytem marzeń, jest więcej.
    To ci, którzy nie spali na lekcjach historii.

    > No ale dobrze... Byc moze czego nie dostrzegam.
    > Naprawde mnie zaciekawial ta twoja logika.
    > Rozwin temat.

    Zadaj pytanie bez fantazji na temat moich rodziców, mojego pochodzenia
    czy innych bredni wyssanych z brudnego palucha, a dostaniesz szansę na
    merytoryczną i kulturalną odpowiedź.
    Być może, przy okazji, wpłyniesz na istotne zmniejszenie procentowego
    udziału zakończenia moich postów w usenecie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 143. Data: 2015-11-21 19:21:57
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 19:12, AK pisze:

> [...]
    > _wlasnie na mnie_
    > bo napisalem zwyczajnie (glupkowi, nie Wam) ze glosowalem na PiS.

    Znowu fantazjujesz. Oprócz mnie, nikt więcej na ciebie nie "napadł" za
    to, że głosowałeś na PiS.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 144. Data: 2015-11-21 19:29:41
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Prawie.
    > Widocznie w większości odpowiadam na takie posty, które na to zasługują.
    > Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    Rozumiem. W polksiej polityce nazywa sie to "chorobą Niesiołowskiego".
    W psychatrii troche inaczej.

    AK

    ---
    Avast.

  • 145. Data: 2015-11-21 19:31:34
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:
    w wiadomości news:5650b645$0$697$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znowu fantazjujesz. Oprócz mnie, nikt więcej na ciebie nie "napadł" za to, że
    głosowałeś na PiS.

    Nie wtryniaj sie w nie pytany ani nie proszony :).

    ---
    Avast.

  • 146. Data: 2015-11-21 19:43:45
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Dojście do władzy ludzi, którzy nienawidzą innych ludzi.
    > Innych niż oni sami.

    O sobie mowisz ? :)

    > I nie zrozumiałeś: od tego się zaczyna.

    Wiem od Taty dokladnie od czego to sie zaczyna.
    Pelnil warte w jednym z fortow w Wegierskiej Gorce w nocy z 31.08-1.09.1939
    (wczesniej je budowal).
    Zawsze zaczyna sie od _zdrady_. W postaci mikro i makro.
    PS: O wojnie to ty masz takie pojecie jak ja o wyszywaniu serwetek. :)

    > Zadaj pytanie bez fantazji na temat moich rodziców, mojego pochodzenia czy innych
    bredni wyssanych
    > z brudnego palucha, a dostaniesz szansę na merytoryczną i kulturalną odpowiedź.

    Przeciez zadalem.
    Odpowiedzi (tak jak sie spodziewalem) brak.
    Tylko kolejne "kalki" i "nienawidze PiS".

    Ak

    ---
    Avast.

  • 147. Data: 2015-11-21 19:46:33
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 19:31, AK pisze:

    > Nie wtryniaj sie w nie pytany ani nie proszony :).

    Bo co?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 148. Data: 2015-11-21 19:49:52
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Bo co?

    Bos buc :)

    ---
    Avast.

  • 149. Data: 2015-11-21 19:58:47
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 19:49, AK pisze:

    > Bos buc :)

    Niestety, nie jest to warunek wystarczający. Żeby mi zakazać musisz się
    bardziej wysilić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 150. Data: 2015-11-21 20:12:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-21 19:12, AK wrote:
    > Przeciez wlasnie dlatego zjechalem "glupka", ze wprowadza tu swoje chore
    > urojenia.

    To dotyczy wielu innych wypowiedzi w przeszłości.

    > Tyle tylko ze Wy zamiast mnie ew. poprzec lub ew milczec napadliscie
    > _wlasnie na mnie_

    Dlaczego nie *milczaleś*? Na platformowego głupka to wystarczająca metoda.

    > _To_ (PiS) bylo dla was wyzwalaczem histerycznego napadu rodem z
    > psychatryka :)

    Masz urojenia.

    > Jakiegos totalnego malpiego obledu :)

    Masz urojenia.

    I nie dotyczą one "PiS". Dotyczą one bezustanie powtarzanego "was".
    Okazuje się że istnieje jakieś "Ja" i "Oni". Ja jestem kryształ, oni to
    lemingi. Myślę że to jest głowny powód oburzenia. Chamska hipokryzja.
    Tutaj jest sporo ludzi którzy używają logiki i zderzenie z hipokrytą tak
    otwartym jest co najmniej bolesne dla tego narządu.

    > (zadluzenie) latach jak 8lat PO.

    Nikogo to tutaj nie interesuje. Jest do tego stosowna grupa wypełniona
    po brzegi chetnymi do podjęcia dyskusji i trzymająca właściwy poziom
    intelektualny do prowadzenia takich pustych pyskówek.

    > POwszechna

    I znowu "platformowy głupek" wychodzi.

    > Dalej nie czytam, bo (tak jak ci juz powiedzialem) uwazam cie
    > (z wymieninionych juz wzgledow) za skonczonego chama
    > (takim chamem jest dla mnie _kazdy_ kpiacy sobie z czyjegosc wieku,
    > zdrowia czy bezrobocia)

    Żadnej z 3 rzeczy nie udowodniłeś bo żadna się nie wydarzyła. Przyznaje
    się tylko z diagnozy o bezrobociu z powodu zrzedzenia - o ile znam ludzi
    to nie da się być w pracy świetnym kolegą a w domu lać wiadra pomyj na
    usenecie.

    To co uważasz jest nieistotne dla losow świata więc nie przejmuj się aż
    tak bardzo że ktoś się tym bardzo nie przejmuje.

    > , a z takimi po prostu i zwyczajnie nie rozmawiam.

    assert. Rozmawiasz. Potrzebujesz dorzucać gówna do ogniska żeby
    skwierczało. Zrobileś to praktycznie w każdym poście jaki miał miejsce w
    ostatnim czasie. 10% merytoryki i 90% lania pomyj na młodszych albo
    politycznie inaczej myślących. Gdy proporcje było odwrócone jakiś czas
    temu nikt nie protestował. Obecnie to jest już tylko czyste gówno.

    > Zegnaj Ayatollahu C++ :)

    Ja zaś nie żegnam Ayatollaha C#/GEORGE ponieważ jestem pewien że nie
    wytrzymasz i za kilkanascie minut znajdę nastepne wiadro pomyj gdzieś po
    sąsiedzku.

    > PS1: Ktos kto jak ty uwaza, ze polityka to gowno, jest od niego glupszy
    > Tak twierdzili starozytni Grecy. Nie ja.

    Gównem jest rozmowa o polityce na grupie o programowaniu, Gównem jest
    wciskanie w każdą wypowiedź swoich żalow i kompleksów.