  • Data: 2009-03-21 08:12:06
    Temat: Re: [OT]Re: Jakie sš teraz fajne kompakty?
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Popowski wrote:
    > MZ ebook na palmtopie lepiej się czyta jako biały tekst na czarnym
    > tle.

    Na palmtopie - byc moze (choc wole odwrotny uklad). Na duzym ekranie
    zdecydowanie wole czytac czarny tekst na jasnym tle. I nie jest to kwestia
    preferencji: "klasyczny" uklad nie wywoluje u mnie skutkow ubocznych, za
    to bialy tekst na czarnym tle nie tylko ciezko mi sie czyta - oczy szybko
    zaczynaja mnie bolec, po kwadransie czytany tekst zaczyna "tanczyc", a gdy
    rozejrze sie wokol, widze nalozone na obraz "duchy" liter. A wzrok mam
    raczej dobry i niczego podczas czytania nie zazywam - wiec jest to
    kwestia... sam nie wiem, duzego kontrastu? Pamietam, ze na CRT tez
    obserwowalem podobny efekt.

    k,