-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Excite <n...@n...bedzie.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [OT] Re: Chiptuning
Date: Fri, 20 Apr 2012 21:39:24 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <jmse17$6mo$1@node2.news.atman.pl>
References: <jmrp9s$k2b$1@news.dialog.net.pl> <jmsbjg$7c0$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 84-10-150-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1334950759 6872 84.10.150.73 (20 Apr 2012 19:39:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Apr 2012 19:39:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
Thunderbird/11.0.1
In-Reply-To: <jmsbjg$7c0$1@inews.gazeta.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 120420-0, 2012-04-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445342
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-20 20:57, Dykus pisze:
> Bo przecież tam w cholerę zmiennych jest, im nowszy samochód tym więcej
> czujników i więcej parametrów jest branych pod uwagę, a sterowanie chyba
> też nie takie proste - każdy wtryskiwacz oddzielnie, nie rzadko sika na
> kilka razy, zmienne fazy rozrządu, czasy otwarcia zaworów, EGRy i inne
> cuda. Nie wystarczy chyba siknąć dłużej i zmienić kąt wyprzedzenia
> zapłonu...? Zawsze myślałem, że to są setki godzin prób i testów na
> hamowniach u producenta, aby uzyskać jakieś optymalne wyniki (rozumiem,
> że będące pewnym kompromisem) a tu się okazuje, że, że wielu może, skoro
> tyle map i to praktycznie do każdego silnika...
Tuning boxy czy nawet samoróbki z rezystorem wystarczą aby podnieść moc
turbodiesla o >=20% więc to wcale nie jest taka ekstremalnie
skomplikowana technologia kosmiczna. Szczytują oryginalne mapy,
zwiększają ciśnienie doładowania, kąt wtrysku,czasy otwarcia
wtryskiwaczy... i to w uproszczeniu tyle.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.12 22:01 Tomasz Pyra
- 20.04.12 22:02 Tomasz Pyra
- 20.04.12 22:20 to
- 20.04.12 22:48 kamil
- 20.04.12 22:59 megrims
- 21.04.12 13:37 adam
- 21.04.12 13:55 Czeslawek
- 21.04.12 14:05 Potocki Passion & Adventure
- 22.04.12 10:30 Krzysiek Kielczewski
- 22.04.12 10:41 megrims
- 22.04.12 20:00 Lewis
- 22.04.12 20:40 Potocki Passion & Adventure
- 22.04.12 22:39 Krzysiek Kielczewski
- 22.04.12 22:40 Krzysiek Kielczewski
- 23.04.12 10:53 omega_fan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=