  • Data: 2011-04-09 15:52:09
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 08 Apr 2011 19:39:07 +0200, Wojciech Jaczewski
    <w...@o...pl> wrote:

    >A czy jest zysk/strata dla człowieka, który później pracuje jako
    >programista?
    >Bo wiadomo - na uczelni pisze się w stylu uczelnianym - przerost formy nad
    >treścią jest przez prowadzących lubiany.

    Ze co?...

    > Natomiast ktoś, kto uczył się
    >samodzielnie, zwykle ma styl nieco inny.

    .. i musi o nim apomniec.

    To jak z muzyka: albo jest "ze sluchu" albo "z nutow" (jak mawiala
    pewna wybitna polska piosenkarka)

    >Ja jestem zdania, że wcześniejsze zetknięcie z programowaniem jest pomocne -
    >dzięki temu kojarzy się coś co się akurat przyda, a czego nie kojarzą inni
    >(bo każdy uczący się samodzielnie ma inny "program nauczania", a nie
    >wspólny, ustalony przez jakiegoś urzędnika).

    Z takimi mundralami co to przychodza na studia i "wiedza wszystko"
    ejst na ogol problem: trzeba ich najpierw oduczyc tego czego sie "ze
    sluchu" nauczyli

    A.L.