  • Data: 2023-01-27 19:02:19
    Temat: Re: Przestrojenie telewizora
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2023 o 18:32, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Pilot od dekodera ma dodatkowe przyciski dla TV.
    > Mój Sony LCD 40" jak ma dźwięk z HDMI to tylko głośność z TV da się
    > regulować.
    > Regulacja na tunerze nie działa.

    U mnie działa przez HDMI, może w dekoderze zamiast PCM masz ustawiony
    dźwięk inaczej, bo wtedy nie działa?

    > Przy podpięciu analogowym przez
    > eurozłącze dopiero regulacja z dekodera działa.
    > Jak wyłącze TV to nie zawsze startuje na tym wejściu co było i trzeba
    > zmienić na HDMI 1.

    Możliwe, że euro trzyma swoje, kiedy jest podpięte...bo tak :)

> [...]
    > włączasz co Ci pasuje.
    >
    > Mój TV niby jest SMART ale od początku odpiąłem mu LAN bo
    > "śmieci łapał" jakieś powiadomienia itp.
    >
    > Odtwarzam nagrania z poziomu dekodera z PENDRIVE więc TV jest ekranem
    > a nie zbędnym śmieciem.
    >
    > Do YT, dysków sieciowych, monitoringu itp używam oddzielnego
    > boxa na ANDROIDzie co ma AdBlocka, mozille itp bez tych
    > wciskanych na siłę SMART funkcji.
    > Cały zestaw w czuwaniu pobiera <5W (TV,dekoder DVBT, Box Android)
    > oraz wszystko podnosi się <5 sekund a nie jak ten niektóre modele

    Mam podobnie a dla malkontentów polecam trzeci pilot (uczący), wiążący
    zarówno funkcje TV jak i dekodera czy SmartBoxa w jednym:]

    Nawet Sjajomi (smartfon) mają taki ficzer i działa praktycznie z
    wszystkim, oczywiście IR.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>