  • 1. Data: 2010-11-23 16:43:53
    Temat: [OT] Prośba o test programu "patrz"
    Od: "P" <k...@a...pl>

    Mam serdeczną prośbę o przetestowanie programu "Patrz"
    http://ukrywanieinformacji.appspot.com/?str=pliki

    Musze tez napisac instrukcje obslugi i help.

    Zalezy mi na tym by sprawdzić czy program w lua sie nie wykłada, czy wersja
    windows działa na kazdym systemie. Sam nie uzywam windows wiec nie wiem.

  • 2. Data: 2010-11-23 17:12:28
    Temat: Re: [OT] Prośba o test programu "patrz"
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 17:43:53 +0100, P napisał(a):

> [...]
    > windows działa na kazdym systemie. Sam nie uzywam windows wiec nie wiem.

    Mam serdeczne pytanie 'za ile'.

  • 3. Data: 2010-11-23 18:27:08
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości > Dnia Tue, 23 Nov 2010
    17:43:53 +0100, P napisał(a):

    > Mam serdeczne pytanie 'za ile'.

    Za chwile!

  • 4. Data: 2010-11-24 09:21:49
    Temat: Re: [OT] Pro&para;ba o test programu "patrz"
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    > Mam serdeczn&plusmn; pro&para;b&ecirc; o przetestowanie programu "Patrz"
    > http://ukrywanieinformacji.appspot.com/?str=pliki
    >
    > Musze tez napisac instrukcje obslugi i help.
    >
    > Zalezy mi na tym by sprawdzi&aelig; czy program w lua sie nie wyk&sup3;ada, czy
    wersja
    > windows dzia&sup3;a na kazdym systemie. Sam nie uzywam windows wiec nie wiem.

    spoko, ale moglbys dac jakies wprowadzenie slowne tutaj na grupie - tak
    by byla to bardziej dyskusja na grupie a nie cos w rodzaju bezosobowej
    reklamy - tak by nie trzeba sie bylo wdrazac - looknalem troche na stronke
    i to nawet wydaje sie ciekawe ale fakt ze trzeba temu poswiecic roche uwagi
    i czasu robi za funkcje zaporową