  • Data: 2017-01-05 11:36:33
    Temat: Re: [OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    A to zależy, gdzie program domyślnie zapisuje dane.
    Jeżeli w katalogu instalacyjnym, to wolę jednak dane mieć na partycji z danymi, a nie
    na partycji z systemem, nawet jeżeli po padzie systemu musiałbym wykasować z katalogu
    programu wszystko inne poza danymi.
    BTW 'moje dokumenty' zawsze przenoszę z partycji z systemem na partycję z danymi,
    podobnie jeszcze parę innych (np. pocztę).

    -----
    > programy powinny byc na partycji systemowej, chyba że są to programy w pełni
    portable.