  • 11. Data: 2009-01-28 16:58:17
    Temat: Re: OT: PRACA DLA MOTOCYKLISTY!
    Od: t...@g...com

    On 28 Sty, 16:58, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    > On 28 Sty, 16:26, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > wydaje mi się że taki koleś nie musi ani władać spawarką, ani frezarką...
    > jedynie zakuwarką..

    hehehe

    > mylę się? :]

    tak.
    przeczytaj jeszcze raz o jakie stanowisko chodziło
    :)) pozdro

  • 12. Data: 2009-01-28 17:19:53
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:glps0i$i6g$1@inews.gazeta.pl...

    > Stanowisko to _asystent_ handlowca więc raczej do dokształcenia, poza tym
    > temat postu to "PRACA DLA MOTOCYKLISTY!" a post ukazał się na grupie
    > pl.rec.motcykle.
    > Podsumowując: legendarna "czepliwość" osób na grupie pl.rec.motocykle jest
    > prawdziwa :).

    i oczywiscie najwspanialsza warszawa...

    tia..

    cos w tym pepku swiata jest...
    Easy z dziury

  • 13. Data: 2009-01-29 04:41:02
    Od: AlF <s...@g...com>

    Honda Plaza - Dominik Słonecki wrote:
    > W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:
    > asystent handlowca w dziale motocykli.

    tu jest swietny reportaz dziennikaza ktory podszyl sie pod sprzedawce:

    http://www.edmunds.com/advice/buying/articles/42962/
    article.html

    i przez kilka miesiecy probowal poznac to od podszewki. Najciekawsza
    byla rozmowa o prace - pytali sie go jakie ma motywacje. Wszelkie typu
    'kocham samochody' i inne bzdety nie dzialaly. To co zadzialalo to 'ze
    chce zrobic duzo pieniedzy' :-).

  • 14. Data: 2009-01-29 07:36:57
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 28 Sty, 17:58, t...@g...com wrote:

    > tak.
    > przeczytaj jeszcze raz o jakie stanowisko chodziło

    tak tyle ze Kuczowi chodzilo o mechera, mu zawsze chodzi o
    mechanikę :)

    --
    Wiadro

  • 15. Data: 2009-01-29 08:27:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Kuczu wrote:

    > To ja Ci pokaze cale tabuny "motocyklistow" ktorzy o motocyklach
    > wiedza tyle zeby dac rade nimi pojechac tzn. gdzie sie wlacza, gdzie
    > leje paliwo itp. Mam wrazenie ze ostatnio wystarczy byc zapisanym
    > tydzien na sikaczu aby juz uwazac sie za motocykliste.

    czepiasz sie.
    Oni proszą tylko o CV. Nikt nie powiedzial, ze gwarantują prace każdemu kto
    sie zgłosi.
    Kiedy ja prowadzilem rekrutacje też w ogłoszeniu, nawet nie mialem
    mozliwości, zamieścić wszystkich wymagań.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 16. Data: 2009-01-29 16:41:43
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 28 Sty, 14:51, Honda Plaza - Dominik Słonecki
    <d...@h...pl> wrote:
    > W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:
    > asystent handlowca w dziale motocykli.

    No. A SH 300i w salonie jak nie było tak nie ma? Zamiennie będzie się
    można przysiąść do nowego asystenta handlowca?

    Nikanor
    DL650
    DR350
    Agility 125

  • 17. Data: 2009-01-29 20:03:39
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Kuczu pisze:

    > Nie, to nie czepliwosc. Wymagania zawarte w ogloszeniu pojawiaja sie
    > niemal we wszystkich ofertach pracy, czy to na ciecia, czy na dyrektora.
    > Po prostu bylo by milo gdyby ktos sie postaral i wymyslil cos fajnego a
    > nie tylko ctrl-c + ctrl-v. Wystarczylo by napisac z grubsza o jaka prace
    > chodzi, jakos zainteresowac ludzi. Sama magia znaczka Honda moze nie
    > wystarczyc. W dzisiejszych czasach pod pojeciem "asystent" ukrywac sie
    > moze wiele :)

    np "night manager" czyli stroz nocny :-)

  • 18. Data: 2009-01-29 20:12:56
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-29 17:41:43 +0100, Nikanor <p...@g...com> said:

    > No. A SH 300i w salonie jak nie było tak nie ma? Zamiennie będzie się
    > można przysiąść do nowego asystenta handlowca?

    Nie tylko przysiąść. Słyszałem że dla stałych klientów będą nawet jazdy próbne.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 19. Data: 2009-01-30 09:39:29
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kuczu pisze:
    > Rafael pisze:

    > Sama magia znaczka Honda moze nie
    > wystarczyc. W dzisiejszych czasach pod pojeciem "asystent" ukrywac sie
    > moze wiele :)

    A co dopiero 'asystentka', strach pomyśleć.

  • 20. Data: 2009-01-30 10:13:34
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    WIADRO pisze:

    > tak tyle ze Kuczowi chodzilo o mechera, mu zawsze chodzi o
    > mechanikę :)

    Nie. Chodzilo mi o asystenta sprzedawcy. Wedlug mnie powinien wiedziec
    ciut wiecej niz to gdzie sie leje paliwo a gdzie wklada kluczyk. No
    chyba ze to ma byc asystent do zadan specjalnych ;)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!