  • Data: 2009-01-28 15:08:27
    Temat: Re: OT: PRACA DLA MOTOCYKLISTY!
    Od: Kuczu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafael pisze:

    > Stanowisko to _asystent_ handlowca więc raczej do dokształcenia, poza tym
    > temat postu to "PRACA DLA MOTOCYKLISTY!" a post ukazał się na grupie
    > pl.rec.motcykle.

    To ja Ci pokaze cale tabuny "motocyklistow" ktorzy o motocyklach wiedza
    tyle zeby dac rade nimi pojechac tzn. gdzie sie wlacza, gdzie leje
    paliwo itp. Mam wrazenie ze ostatnio wystarczy byc zapisanym tydzien na
    sikaczu aby juz uwazac sie za motocykliste.

    > Podsumowując: legendarna "czepliwość" osób na grupie pl.rec.motocykle jest
    > prawdziwa :).

    Nie, to nie czepliwosc. Wymagania zawarte w ogloszeniu pojawiaja sie
    niemal we wszystkich ofertach pracy, czy to na ciecia, czy na dyrektora.
    Po prostu bylo by milo gdyby ktos sie postaral i wymyslil cos fajnego a
    nie tylko ctrl-c + ctrl-v. Wystarczylo by napisac z grubsza o jaka prace
    chodzi, jakos zainteresowac ludzi. Sama magia znaczka Honda moze nie
    wystarczyc. W dzisiejszych czasach pod pojeciem "asystent" ukrywac sie
    moze wiele :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!