  • Data: 2014-10-14 16:22:10
    Temat: Re: [OT]OMG!
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Oct 2014 15:32:59 +0200, Piotr Gałka

    >Znam stroiciela. Jak go poznałem stroił wyłącznie na słuch (i miał wiele lat
    >doświadczenia). Potem kupił program za coś $2800 (chyba) bo zobaczył u
    >stroiciela, który przyjechał z jakimś zagranicznym pianistą. Była to
    >pierwsza kopia tego programu sprzedana do Polski. Tłumaczyłem mu instrukcję,
    >bo gość nie zna angielskiego. Z tej instrukcji trochę wynika co znaczy, aby
    >"dobrze brzmiało" - zasady strojenia zmieniają się w funkcji długości
    >instrumentu (wstępnie się sugeruje programowi) i odchyłek poszczególnych
> [...]

    6 latek znajomych, bardzo uzdolniony muzycznie (nei dziwota, dziadek
    dostal jedno z punktowanych miejsc w Konkursie Chopinowskim) gra
    doskonale na fortepianie. Chodzi z babcia czesto do zaprzyjaznionego
    sklepu z fortepianami gdzie gra do woli. Ulubil sobie szczegolnie
    jeden fortepian firmy Yamaha. Alisci jednego razu, pobiegl do swojego
    ulubionego fortepianu, zagral kilka nut i zaczal strasznie plakac: "To
    nie moj fortepian!" i rzeczywiscie, "jego" fortepian spzredano
    poprzedniego dnia i na to miejsce wstawiono identyczny egzemplarz...

    A.L.